LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
"Moja Exit Avantura"

Pokrenut globalni natječaj za dizajn stickera

Cilj Viber sticker natječaja je inspirirati kreativne umove iz čitavog svijeta da izraze svoje viđenje Exit Avanture i njezinih jedinstvenih vrijednosti, kao i festivalskog načina života u formi neodoljivih Viber stickera koji će se koristiti u chatovima 365 dana godišnje.

Cilj Viber sticker natječaja je inspirirati kreativne umove iz čitavog svijeta da izraze svoje viđenje Exit Avanture i njezinih jedinstvenih vrijednosti, kao i festivalskog načina života u formi neodoljivih Viber stickera koji će se koristiti u chatovima 365 dana godišnje.

Exit, jedan od najprestižnijih svjetskih festivala, i Viber, jedna od vodećih globalnih aplikacija za razmjenu poruka s više od 711 milijuna jedinstvenih korisnika širom svijeta, najavljuju službeni početak zajedničkog međunarodnog natječaja za dizajn stickera – Moja Exit Avantura.

Cilj Viber sticker natječaja je inspirirati kreativne umove iz čitavog svijeta da izraze svoje viđenje Exit Avanture i njezinih jedinstvenih vrijednosti, kao i festivalskog načina života u formi neodoljivih Viber stickera koji će se koristiti u chatovima 365 dana godišnje. Natjecanje će nadgledati organizacija Talenthouse, koja umjetnicima iz cijelog svijeta pruža direktan pristup kreativnom sadržaju vodećih robnih marki, agencija i pop ikona.

Jedan sretni umjetnik, kojeg će odabrati službeni žiri, dobit će nagradu u iznosu od $3 000, dok će pobjednički dizajn biti pretvoren u sticker paket na Viberu spreman za preuzimanje. Žiri će također izabrati četiri istaknuta umjetnika koji će osvojiti po $500. Svi oni će biti nagrađeni ulaznicama za Exit Avanturu, a pobjednik natječaja će biti pozvan da posjeti i doživi Exit Avanturu zajedno s ostalim članovima svog kreativnog tima, uz VIP pristup backstageu i svijetu koji nije dostupan običnim posjetiteljima.

  Exit je u usporedbi s ostalim velikim festivalima jedinstven u pogledu povijesti, raznolikosti glazbe i društvenog aktivizma. Potičem vas da pretočite magiju čitave Exit Avanture  kako Exita, tako i Sea Dance festivala u šarene i zanimljive Viber stickere, koja će živjeti 365 dana godišnje zahvaljujući vašem kreativnom radu. – rekao je Dušan Kovačević, osnivač Exit festivala, pozivajući sve kreativne umove da se priključe natječaju.

Značajan savjet svim sudionicima dao je kreativni direktor Vibera.

– Tražimo kreativne stickere koji će uhvatiti energiju i vibracije Exita, a koji će biti bitni i ljudima izvan okvira festivala. Što je sticker korisniji, tako će postati popularniji pa razmišljajte o tipovima stickera i fraza koje volite svakodnevno koristiti sa svojim prijateljima. Odabrani dizajn stickera će biti mješavina praktičnosti i jedinstvenih vrijednosti Exit festivala. – kaže Erez Shocher.

 

Sveučilište u Zagrebu raspisalo je drugi krug natječaja za obavljanje Erasmus+ stručne prakse


   

D

IZVOR: LAA
FOTO: LAA