Od veljače 2016. nema više fotografija golih žena u Playboyu
Časopis je odlučio slijediti korake Playboyeve aplikacije, ali i web-stranice. Aplikacija je odlučila još 2013. da će objavljivati samo kvalitetne članke i slike bez golotinje, a takva ista odluka donesena je i ranije ove godine na stranici Playboy.com.
Časopis je odlučio slijediti korake Playboyeve aplikacije, ali i web-stranice. Aplikacija je odlučila još 2013. da će objavljivati samo kvalitetne članke i slike bez golotinje, a takva ista odluka donesena je i ranije ove godine na stranici Playboy.com.
Od 1953. mladi tinejdžeri diljem svijeta jedva su čekali da se dokopaju Playboya kako bi mogli uživati u prirodi ženskog tijela zahvaljujući mladom Hughu Hefneru. No, ubrzamo li 62 godine unaprijed sve se mijenja. Prvo, Hugh Hefner više nije toliko mlad, a drugo, Playboy je ovoga tjedna objavio kako više nema namjeru objavljivati fotografije golih žena počevši od proljeća 2016. Žene na fotografijama će i dalje biti u provokativnim pozama, ali neće ići do kraja.
Ako je vjerovati američkim medijima, ova odluka je donesena na prošlomjesečnom sastanku s osnivačem i trenutnim šefom uredništva – Hefnerom. Redizajn Playboya će se dogoditi u veljači kada izlazi broj za mjesec ožujak, a Scott Flander iz uredništva objašnjava ovu odluku.
- Bitka je izgubljena. Sada su svi jedan klik udaljeni od svakog seksualnog čina koji mogu zamisliti, i to besplatno. -
Upravo zbog toga smatraju kako više nisu ekskluzivni pa su odlučili slijediti korake Playboyeve aplikacije, ali i mrežne stranice. Aplikacija je odlučila još 2013. da će objavljivati samo kvalitetne članke i slike bez golotinje, a takva ista odluka donesena je i ranije ove godine na stranici Playboy.com.
Također, prošla su vremena kada je časopis kulturološki i politički donosio društvu kada su se pojavljivali lica kao što su Martin Luther King, Malcolm X i Jimmy Carter. Isto tako nije pomogao drastičan pad prodaje časopisa. Danas se prodaje u samo 800 tisuća primjeraka, dok je davnih 1970-ih brojka bila ipak puno, puno viša. Tada se prodavalo i po 5,6 milijuna komada po broju. Stoga se čini kako je potez da se prestanu objavljivati fotografije golih žena možda bio i najlogičniji.