O procvatu ženskog poduzetništva na Kongresu poduzetnica 2018.
Kongres poduzetnica još će jednom na Dan žena na jednom mjestu u iznimnom broju okupiti vlasnice tvrtki i obrta koje marljivo i neumorno potiču žensko poduzetništvo prema rastu i razvoju.
Kongres poduzetnica još će jednom na Dan žena na jednom mjestu u iznimnom broju okupiti vlasnice tvrtki i obrta koje marljivo i neumorno potiču žensko poduzetništvo prema rastu i razvoju.
Uz pokroviteljstvo predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar Kitarović započela je organizacija Kongresa poduzetnica 2018. Po drugi će put, u organizaciji Virtualnog ženskog poduzetničkog centra, u Zagrebu 8. ožujka iduće godine okupiti najveći broj žena u poduzetništvu od kada postoji tržišna ekonomija u ovom dijelu Europe.
Snaga ženskog poduzetništva u Hrvatskoj, ali i državama regije, posljednjih je godina doživjela procvat. Iako ono nije tradicionalno ukorijenjeno u ekonomiji jugoistočne Europe, sve više žena pokreće, na krilima kvalitetnih start up-ova, svoja poduzetništva koja nerijetko prerastaju u srednje velike tvrtke do 50 zaposlenih. Udio žena u hrvatskom poduzetništvu stalno je u uzlaznom trendu. One su danas jedan od najznačajnijih pokretača domaće ekonomije, zauzevši više od 25 psoto ukupnih ekonomskih aktivnosti države te lidersku poduzetničku poziciju u regiji.
Uz ovu ohrabrujuću statistiku te odlična iskustava s ovogodišnjeg Kongresa, koji je 8. ožujka u Zagrebu okupio više od 650 poduzetnica i poduzetnika iz Hrvatske i jugoistočne Europe, pripreme na organizaciji novog, ali i prijave svih zainteresiranih za sudjelovanje upravo su krenule ovih dana. Obavljaju se na službenoj internetskoj stranici Kongresa poduzetnica 2018. ili preko službene e-mail adrese info@poduzetnica.hr.
– Kongres poduzetnica Hrvatske i regije koji će se održati u Zagrebu 8. ožujka 2018. drugi je kongres koji organizira Virtualni ženski poduzetnički centar koji okuplja više od 2300 članica i 77 članova s ciljem jačanja i suradnje svih koji osiguravaju svoju egzistenciju poslovanjem na realnom tržištu. Prema Strategiji razvoja poduzetništva žena u Republici Hrvatskoj za razdoblje od 2014. do 2020., koju je donijela Vlada RH-e prije tri godine, cilj je smanjenje jaza između odnosa poduzetničkih aktivnosti žena i muškaraca. Za ostvarenje tih ciljeva definirana je i potreba poboljšanja sustavne podrške u poduzetništvu žena, uvođenja poduzetništva žena u cjelokupnu institucionalnu infrastrukturu te promocija poduzetništva žena, što mi od svog osnutka 1. siječnja 2016. kontinuirano provodimo te Kongresom, kao samo jednim od naših projekata, provodimo u djelo. – rekla je povodom početka prijava sudionika Kongresa 2018. i organizacijskih aktivnosti kongresnog tima Sanela Dropulić, voditeljica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra.
Voditeljica Virtualnog centra izrazila je zahvalnost predsjednici Republike Hrvatske na trećoj uzastopnoj godini potpore radu i projektima asocijacije kojoj je na čelu, kao i svim partnerima i sponzorima u pripremi i provedbi Kongresa te Gradu Zagrebu, Turističkoj zajednici Grada Zagreba, Zakladi Konrad Adenauer, Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta, Hrvatskoj obrtničkoj komori, Hrvatskoj gospodarskoj komori, kao i brojnim regionalnim institucijama te udruženjima i asocijacijama koje okupljaju poduzetnice od Slovenije do Rumunjske. Kongres 2018. od prvog dana pripreme podržavaju poduzetnice i poduzetnici diljem Hrvatske i regije uz brojne sponzore: Metroteku (dijamantni sponzor), Expert Product, ProConventu, Code lab, Kontoar i ČIP Sisteme (zlatni sponzori), Zagrebačku banku, Imaves (srebrni sponzori), Specijalističku ginekološku ordinaciji dr. Mirjana Semenić Rutko i Tim Kabel.
– Kongres poduzetnica 2018, baš kao i prethodni koji smo organizirali ove godine, predstavljaju najveća događanja ove vrste u jugoistočnoj Europi, što stavlja Zagreb i Hrvatsku među lidere u razvoju i promociji poduzetništva žena u regiji. Ciljevi su Kongresa u prvom redu poticanje i osnaživanje žena za pokretanje poduzetničkih aktivnosti, razmjena znanja i iskustva, umrežavanje i zajednički rad poduzetnica, poticanje gospodarske suradnje u Hrvatskoj, regiji, a i šire, kao i poticanje konkurentnosti i izvrsnosti korištenjem novih tehnologija te primarno smanjenje marginaliziranosti žena u poslovnom svijetu. – najavila je voditeljica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra.
U sklopu prošlog Kongresa poduzetnica upriličeno je i izlagačko događanje Poduzetnički sajam na kojem je više od trideset poduzetnica iz cijele Hrvatske predstavljalo svoje tvrtke, proizvode i usluge.Posjetitelji su se upoznali ne samo sa sudionicama Poduzetničkog sajma nego su mogli isprobati i pogledati njihove proizvode te se informirati o njihovim uslugama. Kako je događaj polučio veliki uspjeh, kao dodatni sadržaj ovogodišnjeg Kongresa, ova promotivna aktivnost iznova je uvrštena i u infrastrukturu narednog izdanja, baš kao i odlično prihvaćeni business speed dating.