Nova politika iTunesa – kupi, poslušaj i vrati!
Korisnik koji želi vratiti kupljenu glazbu u iTunes trgovini, može to učiniti bez ikakvog objašnjenja, no to se pravilo ne odnosi za poklon bonove.
Korisnik koji želi vratiti kupljenu glazbu u iTunes trgovini, može to učiniti bez ikakvog objašnjenja, no to se pravilo ne odnosi za poklon bonove.
Apple je početkom 12. mjeseca proširio Uvjete korištenja iTunes trgovine, pa će odsad korisnici iz država pripadnica Europske unije imati 14 dana da vrate kupljenu glazbu.
Razlog tome je novi dokument Europske unije koji se tiče aplikacija i video igrica, odnosno svih kupovina preko Interneta, kojima se proširuju prava korisnika za povrat kupljenog sadržaja u roku od 14 dana, a također obvezuje tvrtke da korisnicima ponude detaljne informacije o sadržaju koji se prodaje.
Korisnik koji želi vratiti kupljenu glazbu u iTunes trgovini, može to učiniti bez ikakvog objašnjenja, no to se pravilo ne odnosi za poklon bonove. Naime, korisnik mora poslati zahtjev unutar 14 dana od datuma kupovine te će se koristiti jednaki način transakcije novaca kao što je korisnik prvotno koristio.
Zahtjev se može poslati ili preko trgovine opcijom „Report a Problem“ ili slanjem fizičkog zahtjeva u Luxemburg, u kojem je i europske središte Applea, a obećano je kako će povrat novca biti u idućih 14 dana.
Kako je tiho Apple omogućio povrat korisnicima Europske unije, smatra se da ta opcija neće biti omogućena korisnicima izvan EU, već se tamo svaka kupnja smatra završnom.