"Next Balkans" omogućuje idejama da ugledaju svjetlo kampanja
Pozivaju se svi zainteresirani pojedinci, kreativne agencije, tvrke i agencije za odnose s javnošću da dokažu svoje odlične ideje, koncepte, slogane i zamisli u industriji kreativnih rješenja na natjecanju "Next Balkans".
Pozivaju se svi zainteresirani pojedinci, kreativne agencije, tvrke i agencije za odnose s javnošću da dokažu svoje odlične ideje, koncepte, slogane i zamisli u industriji kreativnih rješenja na natjecanju "Next Balkans".
Klijent je rekao ne, a mi kažemo pokaži se moto je Next Balkans natjecanja u sklopu istoimene konferencije koja će se održati 1. i 2. ožujka u Zagrebu. Organizira ih besplatni stručni magazin za brendiranje Brend kultura, a podržava Superbrands te agencija Dhar media.
Nakon toliko godina rada organizatori su odlučili razgolititi struku i pokazati tko čini industriju kreativnih rješenja, ali u jednom sasvim drugom kontekstu. Natjecatelji će se za pobjedu boriti kreativnim rješenjima koja nikada nisu vidjela svjetlo kampanja.
Prijave su otvorene u prosincu 2016. Pozvani su svi zainteresirani pojedinci, kreativne agencije, tvrke i agencije za odnose s javnošću da dokažu svoje odlične ideje, koncepte, slogane i zamisli. Nagrade se dodjeljuju u sljedećim kategorijama: Logotipi, Print, Radio, Video, Web dizajn, Gerilla, Social, Aplikacije, a ocjenjuju se originalnost, inovativnost i emocija.
Na poveznici je objavljen pravilnik o natjecanju za čije se ocjenjivanje okuplja stručno vijeće natjecanja koje prosuđuje prijavljene radove na temelju svojih stručnih i osobnih preferencija. U pravilniku se navodi da se svi radovi numeriraju posebnim načinom kako bi se spriječio sukob interesa, te da se radovi raspoređuju tako da svaki član vijeća ocijeni jednak broj rješenja.