LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Industrija kreativnih rješenja

"Next Balkans" omogućuje idejama da ugledaju svjetlo kampanja

Pozivaju se svi zainteresirani pojedinci, kreativne agencije, tvrke i agencije za odnose s javnošću da dokažu svoje odlične ideje, koncepte, slogane i zamisli u industriji kreativnih rješenja na natjecanju "Next Balkans".

Pozivaju se svi zainteresirani pojedinci, kreativne agencije, tvrke i agencije za odnose s javnošću da dokažu svoje odlične ideje, koncepte, slogane i zamisli u industriji kreativnih rješenja na natjecanju "Next Balkans".

Klijent je rekao ne, a mi kažemo pokaži se moto je Next Balkans natjecanja u sklopu istoimene konferencije koja će se održati 1. i 2. ožujka u Zagrebu. Organizira ih besplatni stručni magazin za brendiranje Brend kultura, a podržava Superbrands te agencija Dhar media.

Nakon toliko godina rada organizatori su odlučili razgolititi struku i pokazati tko čini industriju kreativnih rješenja, ali u jednom sasvim drugom kontekstu. Natjecatelji će se za pobjedu boriti kreativnim rješenjima koja nikada nisu vidjela svjetlo kampanja.

Prijave su otvorene u prosincu 2016. Pozvani su svi zainteresirani pojedinci, kreativne agencije, tvrke i agencije za odnose s javnošću da dokažu svoje odlične ideje, koncepte, slogane i zamisli. Nagrade se dodjeljuju u sljedećim kategorijama: Logotipi, Print, Radio, Video, Web dizajn, Gerilla, Social, Aplikacije, a ocjenjuju se originalnost, inovativnost i emocija.

Studenti u Osijeku, posjetite „Think'n'Click” konferenciju o odnosu mladih i medija


Na poveznici je objavljen pravilnik o natjecanju za čije se ocjenjivanje okuplja stručno vijeće natjecanja koje prosuđuje prijavljene radove na temelju svojih stručnih i osobnih preferencija. U pravilniku se navodi da se svi radovi numeriraju posebnim načinom kako bi se spriječio sukob interesa, te da se radovi raspoređuju tako da svaki član vijeća ocijeni jednak broj rješenja.

IZVOR: DHAR MEDIA/SUPERBRANDS
FOTO: DHAR MEDIA/SUPERBRANDS