„Myspaceu” se vraćaju korisnici, no zbog čega?
Nostalgični korisnici vraćaju se svojim starim fotografijama, hoćete li vi biti jedan od njih?
Nostalgični korisnici vraćaju se svojim starim fotografijama, hoćete li vi biti jedan od njih?
Ako se sjećate pravljenja profila na Myspaceu, znači da ste ili već prešli dvadesetu davnih dana ili bili premlad korisnik i vlasnik vlastitog računala – ova je društvena mreža nastala 2003. godine i bila hit od 2005. do 2008., dok nije došao Facebook i ukrao sve korisnike.
Od tada, posjećenost se sve više smanjivala te je do travnja 2014. Myspace imao tek milijun jedinstvenih posjeta. No, dogodio se veliki preokret, rekao je CEO Tim Vanderhook u intervjuu s Wall Street Journalom – u posljednjim se mjesecima stari korisnici vraćaju kako bi se prisjetili starih dana i pogledali svoje stare fotografije.
Sada Myspace ima oko 50 milijuna jedinstvenih posjeta mjesečno, a između 2013. i 2014. godine porast je čak za 575%. Najzaslužniji za to je hit među društvenim mrežama poznat kao „Throwback Thursday“, kojemu je cilj pronaći što stariju fotografiju kako bi ju podijelili na danas popularnim mrežama, označili stare prijatelje i utažili svoju nostalgiju.
Od 2011. suvlasnik Myspacea je Justin Timberlake koji je 2012. objavio post u kojemu je bio link na novi, promijenjeni vizual Myspacea te je rekao kako smatra da je mreža odlična za spajanje glazbenika, odnosno umjetnika, i njihovih fanova.
CEO Vanderhook u intervjuu je rekao kako je i prije najezde nostalgičnih Myspaceu išlo prilično dobro, a najčešće su korisnici u dobi između 17 i 25 godina te su na Myspaceu upravo kao fanovi glazbenika i zabave. Osim toga, još uvijek postoji oko milijardu registriranih korisnika, iako većina nikada nije posjetila svoj profil.
Danas se Myspaceu možete pridružiti svojim Facebook ili Twitter profilom, ili već postojećim mail računom. Još uvijek postoji i zaboravljena važna karakteristika Myspacea - glazba, pa se samo upisivanjem željenog glazbenika mogu pronaći razni novi bendovi i zvuci.