LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
IZJEDNAČAVANJE MOGUĆNOSTI

Kampanjom tvrde kako simbol žene na vratima WC-a nikada nije nosio haljinu

Kampanjom žele izjednačiti muškarce i žene u određenim zanimanjima koja su, prema njihovu tumačenju, danas dominantno muška te su shodno tome otkrili kako simbol žene zapravo nikada nije nosio haljinu.

Kampanjom žele izjednačiti muškarce i žene u određenim zanimanjima koja su, prema njihovu tumačenju, danas dominantno muška te su shodno tome otkrili kako simbol žene zapravo nikada nije nosio haljinu.

Svima su nam poznati znakovi koje možemo naći na vratima WC-a, a mnogi od nas bi dali ruku u vatru da muški znak ima hlače, a ženski je u haljini. Međutim, tvrtka Axosoft iz Arizone napravila je kampanju kojom tvrde drugačije. Kampanjom žele izjednačiti muškarce i žene u određenim zanimanjima koja su, prema njihovu tumačenju, danas dominantno muška te su shodno tome otkrili kako simbol žene zapravo nikada nije nosio haljinu.

Trokut, objašnjavaju, nikada nije trebao biti haljina, već plašt koji ide u prilog tome da žene mogu biti superheroji.

U znanosti, tehnologiji, umjetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Djevojke i žene koje se zanimaju za znanost, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina, rekli su iz Axosofta za The Mirror.

Kampanju su nazvali simbolično It was never a dress, a cilj joj je potaknuti na interakciju koja vodi prihvaćanju žena u bilo kojem zanimanju.
FOTO: STUDENTSKI.HR VIA CANVA