Jubilarni Weekend pokazuje kako je nadigran moćni BBC sa 70 milijuna pregleda na društvenim mrežama
Jon Laurence govorit će o revoluciji na Channelu 4, a psiholog Boris Šurija otkrit će u kojoj mjeri psihologija stoji iza uspjeha ili neuspjeha na društvenim mrežama.
Jon Laurence govorit će o revoluciji na Channelu 4, a psiholog Boris Šurija otkrit će u kojoj mjeri psihologija stoji iza uspjeha ili neuspjeha na društvenim mrežama.
Kada su društvene mreže dosegnule brojke koje se mjere u milijardama korisnika, u cijelu je priču ozbiljno ušla i psihologija. Znanost nam daje odgovore na pitanja tko je naš korisnik, kako do njega doprijeti i kako se boriti s negativnim komentarima. Iako su društvene mreže idealan alat za ostvarivanje direktne komunikacije s korisnicima, istovremeno su s praktički apsolutnom slobodom izražavanja postale mjesto na kojem brandovi mogu doživjeti najžešće napade. Komunikacija s nezadovoljnim dijelom korisnika može biti jedna od najmukotrpnijih aktivnosti koja postaje dodatno neugodna kada svoje nezadovoljstvo iskazuju javno, pred svima s kojima pokušavamo izgraditi kvalitetan odnos.
Kako razumjeti nezadovoljne korisnike i odgovoriti na neugodne komentare, u sklopu predavanja Psihologija društvenih mreža i nedruštvenih komentara na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu govorit će Boris Šurija, psiholog i analitičar te direktor analitičke agencije Behave.
– Sudionici predavanja naučit će kako se empatizirati s onima koji nas živciraju i rade protiv nas, kako razumjeti što su pravi razlozi u pozadini takvog ponašanja i kako na njih reagirati. – rekao je Šurija.
Foto: 404 agency
Temom društvenih mreža bavit će se i Jon Laurence, najbolji online urednik u Velikoj Britaniji čiji Channel 4 s deset puta manje fanova postiže veći engagement od moćnog BBC-ja. Njegov nagrađivani odjel može se pohvaliti s čak 70 milijuna pregleda video priloga na društvenim mrežama, a on će na Weekendu pojasniti kako bitnim temama privući mladu publiku i to na njihovim mobitelima.
– Ako se prema mladima ponašamo s poštovanjem, oni će nam to stostruko vratiti jer ih se lako angažira po pitanju ozbiljnih tema sve dok su distribuirane na pravilan način. Kada smo se počeli okretati video formatima na social platformama uspjeli smo znatno povećati utjecaj našem novinarstvu. – istaknuo je Laurence.
Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. U svom prvom desetljeću ugostio je gotovo 45 000 sudionika: 1 000 govornika, 35 000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3 500 studenata i 5 000 akreditiranih novinara iz cijele regije. Pozicionirao se kao najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi, a prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.
Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za partije i networking koji će ove godine biti podignuti na novu razinu. Pomno osmišljen glazbeni program oduvijek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove godine će biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju.