Jednako sučelje s novim mogućnostima na mreži Google+
Google+ odsada postaje sličniji Pintrestu te se u potpunosti okreće fotografiji, streamovima i komunikaciji korisnika.
Google+ odsada postaje sličniji Pintrestu te se u potpunosti okreće fotografiji, streamovima i komunikaciji korisnika.
Nakon što je prošle godine Google redizajnirao sučelje Google Drivea, ove je godine na red došao Google+. Iako je u najvećoj borbi s većim društvenim mrežama, Facebookom i Twitterom, Google je odlučio krenuti u smjeru Pinteresta, također rivalne društvene mreže.
Sada se na izborniku, koji se nalazi s lijeve strane profila korisnika, mogu pronaći Zbirke, koje na isti način kao Pinterest omogućuju korisnicima stvaranje tematiziranih (ili netematiziranih) kolekcija fotografija i zanimljivosti koje žele sačuvati.
Također, mogu se jednako pratiti i kolekcije drugih korisnika, a navodno je Google već u suradnji s nekolicinom korisnika izradio kolekcije kako bi drugi mogli vidjeti kako one funkcioniraju. Prošli su mjesec zamijenili i voditelja odjela pa je sada na čelu Google+ dugogodišnji potpredsjednik Googlea, Bradley Horowitz.
Njegovi planovi, čini se, odnose se baš na to da se Google+ okrene fotografiji i streamovima, odnosno razmjeni sadržaja među sličnim grupacijama. Time bi se pokušao i ponovno izgraditi Google+ brend te bi se time trebala zamijeniti negativna slika koju su korisnici izgradili prema društvenoj mreži Google+.
Također, želi se ukazati na opcije za uređivanje fotografija koje Google+ nudi unutar svoje mreže.
Mnogi su se zapitali hoće li ukinuti Google+ Hangoutse, koji su se dosad čak i najviše koristili, na što je Horowitz naglasio kako će opcija Hangouts ići samo na bolje te da će se sad jedno vrijeme fokusirati na nju.
Glavni zaključak je da će se od sada Google+ najviše bazirati na komunikaciji korisnika, fotografiji i boljoj razmjeni sadržaja, dok će svoje nade da postane vodeća društvena mreža u stilu Facebooka ostaviti iza sebe.