LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Društvene mreže

Facebook uvodi promjene – izbacuje jednu opciju

Značajka će u mirovinu otići 1. listopada ove godine, a Facebook kaže da je gašenje dio inicijative za prebacivanje fokusa na Reelse.

Značajka će u mirovinu otići 1. listopada ove godine, a Facebook kaže da je gašenje dio inicijative za prebacivanje fokusa na Reelse.

Facebook gasi shopping uživo, livestream koji tvorcima sadržaja dozvoljava prijenos uživo i prodaju proizvoda publici. Značajka će u mirovinu otići 1. listopada ove godine, a Facebook kaže da je gašenje dio inicijative za prebacivanje fokusa na Reelse, prenosi N1.
– Kako se potrošačke gledateljske navike prebacuju na kratki video, na Facebooku i Instagramu mijenjamo fokus na Reelse, Metin proizvod za kratke videe. – objašnjavaju iz Mete.
Shopping uživo prvo je bio pokrenut u Tajlandu 2018. kao još jedan Facebookov potencijalni izvor zarade. Influencerima je ovaj alat omogućavao streamove u kojima prodaju proizvode, bilo putem njihovog dućana ili dućana suradnika. Facebook je značajku isporučio široj publici 2020., u isto vrijeme kad je pokrenuo posvećenu karticu za shopping. Premda shopping uživo i dalje privlači klijentelu u Kini, ostatak svijeta na pokazuje istu razinu entuzijazma – čak je i TikTok objavio da u SAD-u i Europi gasi sličnu funkciju.

Najpopularnija mreža za mlade pod pritiskom: kupuje li ju milijarder?


Gašenje shoppinga uživo demonstrira da Facebook sve više naginje prema formatu kratkog videa kojeg je popularizirala kineska konkurencija. Facebook čak razmišlja pretvaranju platforme u algoritmom pogonjen sustav – nešto slično TikToku. Sličan scenarij imamo i na Instagramu gdje su svi videi postali dio Reelsa.

Kineski REDNote postaje novi TikTok: sve više „TikTok izbjeglica” skida aplikaciju


Naglasak na Reelse podigao je zabrinutost kod brojnih dosadašnjih korisnika koje aplikaciju koriste za dijeljenje fotografija. Instagramov šef Adam Mosseri kometirao je nezadovoljstvo, a kompanija je kasnije odlučla ublažiti nagli korak prema tiktokizaciji.

Tražiš dinamičan studentski posao? Prijavi se za kreiranje sadržaja za društvene mreže splitskog SC-a


FOTO: PIXABAY.COM