Devet predavača govorit će o uspješnim brendovima na konferenciji Next Balkans
U CineStaru Branimir centra 1. i 2. ožujka održat će se konferencija "Next Balkans". Prijave su u tijeku.
U CineStaru Branimir centra 1. i 2. ožujka održat će se konferencija "Next Balkans". Prijave su u tijeku.
O svojim poslovnim iskustvima na konferenciji Next Balkans govorit će priznati regionalni stručnjaci iz svijeta marketinga i odnosa s javnošću te će sudionicima kroz vlastita iskustva približiti izazove s kojima se nose prilikom stvaranja kampanja, suradnje s agencijama/klijentima te trendovima. Događaj će se održati 1. i 2. ožujka u CineStaru Branimir centra, od 9 do 13 sati.
Sudjelovat će devet predavača koji stoje iza mnogih uspješnih kampanja. Natjecanje za nagradu Next Balkans, koje se trebalo zatvoriti netom prije početka konferencije, otvoreno je do daljnjega za sve prijave. Radi nedovoljnog broja kreativnih rješenja koja su pristigla na natjecanje, organizira se okrugli stol na temu Regija pokazala da u kreativnoj industriji nema odbijenica.
Tijekom konferencije stručni časopis Brend kultura najavljuje proglašenje pobjednika u kategoriji KUL kampanje. Nominirane su:
- Heineken kampanja – Moderate Drinkers Wanted, u Hrvatskoj predstavljena kroz slogan Pravi frajeri znaju mjeru. Spot potpisuje višestruko nagrađivani danski redatelj Nicolai Fuglisg.
- Voziona, nastala uz redateljsku podršku Tomislava Rukavine, koju je tim Unex Grupe osmislio isključivo za online kanale ORYX Asistencije.
Voditeljica konferencije je Marina Orsag. Sudionike će između predavanja zabavljati stand up komičari: Marko Dejanović, Saša Turković, Tihomir Paravina, Tin Sedlar. Kotizacije za sudjelovanje su besplatne pa se prijavite ako još niste.