Aplikacija Hitlist: Pronađite najpovoljnije karte za željene destinacije
Kod otvaranja aplikacije i odabira željene destinacije, osim najniže zabilježene cijene leta, dostupan je i godišnji cjenovni graf koji omogućuje usporedbu cijena, pregled podataka o trajanju leta te informacije o prijateljima koji su posjetili ili tek žele posjetiti konkretnu lokaciju.
Kod otvaranja aplikacije i odabira željene destinacije, osim najniže zabilježene cijene leta, dostupan je i godišnji cjenovni graf koji omogućuje usporedbu cijena, pregled podataka o trajanju leta te informacije o prijateljima koji su posjetili ili tek žele posjetiti konkretnu lokaciju.
Mobilna aplikacija Hitlist omogućuje češća i jeftinija putovanja, osobito onima koji sanjaju o nekim destinacijama uvjereni kako si ih ne mogu priuštiti. Misija tima koji ju je osmislio bila je omogućiti ljudima da putuju više, ali jeftinije.
Luka Kladarić, direktor tehnologije u američkom startupu Hitlist, tvrtki koja je osnovana i bazirana u New Yorku u vodećem tehnološkom inkubatoru Grand Central Tech, ispričao je kako je aplikacija nastala:
Aplikacija postoji od studenog 2013. kada smo, tijekom prezentacije na Dublin Web Summitu, lansirali prvu verziju . Par mjeseci slušali smo reakcije korisnika; sakupljali komentare, pohvale i kritike pa se bacili na posao razvijajući iduću veliku verziju.
Osim Luke, među osnivačima su Gillian Morris iz Sjedinjenih Američkih Država i Timo De Winter iz Nizozemske.
Kod otvaranja Hitlist aplikacije ponuđen je popis destinacija s prekrasnim fotografijama, a korisnik ima mogućnost označavanja je li tamo već bio ili tek ima želju otići. Odabirom željene destinacije, osim najniže zabilježene cijene leta, dostupan je i godišnji cjenovni graf koji omogućuje usporedbu cijena iz mjeseca u mjesec, pregled podataka o trajanju leta te informacije o prijateljima koji su posjetili ili tek žele posjetiti konkretnu lokaciju.
Naravno, moguće je podesiti polaznu zračnu luku i valutu cijena prema želji. Registracija je moguća putem e-maila ili Facebooka, a aplikacija je prilagođena za Android i iOS uređaje.
Naime, studija Googlea pokazuje da ljudi u prosjeku otvore 22 web stranice prije konačne kupovine karte. Problem s uobičajenim stranicama za pretraživanje letova je u količini vremena kojeg korisnik potroši, a polazna točka je najčešće biranje točnog datuma polaska i povratka. S druge strane, Hitlist funkcionira na način da uvažava stvarnost u kojoj će ljudi biti fleksibilni kad se radi o putovanjima iz razonode pa mogućuje korisnicima da registiraju svoju namjeru i želju putovanja. Primjerice, ako netko želi posjetiti Frankfurt u idućih par mjeseci, dodaje Frankfurt na svoju 'hitlistu' i tu aplikacija započinje svoj rad. Redovito će obavještavati korisnika e-mailom ili 'push' obavijestima o ponudama za Frankfurt. Korisnik u svakom trenutku može reagirati na neku od tih ponuda i bukirati je.
Luka i njegov tim ne odustaju od daljnjih izazova. U planu imaju partnerstvo s aviokompanijama, turističkim agencijama, ponuđačima smještaja i slično.
Pronalazak uspješnog biznis modela jedan je od najvećih izazova za startupe. Iz tog razloga mi ostavljamo sve opcije otvorenima, kaže Luka koji, iako mu je tvrtka smještena u New Yorku, većinu razvoja obavlja u regiji.