Recenzija filma

Spektakularni povratak Majstora iluzije

Film je prilično zabavan i u ovim trenucima najbolje rješenje za vas ako niste obožavatelj Warcrafta, horora Prizivanja, Nindža kornjači ili Ljutih ptičica.

U CineStaru u Zagrebu pogledali smo novi ljetni hit Majstori iluzije 2 (Now You See Me 2) i odlučili vam prenijeti svoje dojmove.

Ako ste zaboravili što se dogodilo u prvom dijelu, evo malog podsjetnika. Majstori iluzije film je iz 2013. godine o četiri talentirana mađioničara, odnosno Jahača. Daniel Atlas (Jesse Eisenberg), mentalist Merrit McKinney (Woddy Harrelson), Dannyjeva bivša pomoćnica Henley Reeves (Isla Fisher) te stručnjak za obijanje brava Jack Wider (Dave Franco), zahvaljujući dobročinitelju Arthuru Tressleru kojeg glumi Michael Caine, izvode spektakularne nastupe.

Na nastupima oduzimaju milijune bogatašima i daju ih narodu, poput Robina Hooda. Pri tome ih juri agent FBI-a Mark Ruffalo u ulozi Dylana Rhodesa koji je zapravo glavni u Jahačima (ludo, zar ne?). Ako ste ostali zbunjeni, ne brinite. Majstori iluzije 2 započinju uvodnim rečenicama Morgana Freemana koji objašnjava što se zbivalo u prvom filmu. Pametna odluka jer je nastavak ipak izašao nakon tri godine

U drugom dijelu Jahači se skrivaju od vlasti, pa se ponovno vraćaju na scenu i na intrigantan način iz SAD-a dolaze u Kinu gdje ih otima Harry Potter, odnosno Daniel Radcliffe koji je utjelovio glavnog zločinca, Waltera Mabryja. On od njih traži da ukradu nekakvu vrstu tehnologije kako bi mogao zavladati svijetom jer, naravno, zločinci to žele u svakom filmu.

Tako se radnja komplicira, ulazi u zaplet pa u rasplet na uzbudljiv način u kojemu je moguće izgubiti se, i to je sasvim u redu. Tijekom filma se ne zna tko pije, a tko plaća, ali na kraju se sve (donekle) saznaje. Film je prilično zabavan i u ovim trenucima najbolje rješenje za vas ako niste obožavatelj Warcrafta, horora Prizivanja, Nindža kornjači ili Ljutih ptičica.

I da, u nastavku nema lika koji je utjelovila Isla Fisher, ali ju više nego savršeno zamjenjuje, kroz cijeli film humoristična, Lizzy Caplan u ulozi Lule May koja je možda najbolje što ovaj film može ponuditi. Uglavnom, kakav god sud ovog filma bio, prije godinu dana već se počelo raditi na trećem dijelu Majstora iluzije koji će, kao i drugi dio, režirati Jon M. Chu.

Na poveznici možete provjeriti u kojim se terminima film prikazuje u CineStaru. Što vas točno očekuje, pogledajte u traileru.