Natječaj za mlade kreativce koji žele rješavati društvene probleme
Otvoren je natječaj b.creative za umjetnike i poduzetnike u kulturi kojim se razmatra kako kulturnjaci i kreativci mogu pomoći u rješavanju problema današnjeg društva. Prijavite se na natječaj jer pobjednike očekuju mnogobrojne nagrade.
Otvoren je natječaj b.creative za umjetnike i poduzetnike u kulturi kojim se razmatra kako kulturnjaci i kreativci mogu pomoći u rješavanju problema današnjeg društva. Prijavite se na natječaj jer pobjednike očekuju mnogobrojne nagrade.
Svi mladi kreativci do 28. travnja 2017. mogu se prijaviti na natječaj b.creative. Natječaj organizira istraživački centar KEA, sa sjedištima u Bruxellesu i Shenzhenu, čija je specijalnost savjetovanje država i udruga o kulturi i politikama kreativnih industrija još od 1999.
Cilj je projekta povezati umjetnike i poduzetnike u kulturi kako bi našli inovativna rješenja gorućih problema poput siromaštva, društvene kohezije, pristupa obrazovanju i digitalnoj pismenosti, mentalnog i fizičkog zdravlja ljudi, proizvodnje nove hrane i održive poljoprivrede, mobilnosti, klimatskih promjena i zaštite okoliša.
Za prijavu je potreban prijedlog projekta napisan na engleskom jeziku od maksimalno 5 tisuća riječi. Trebao bi sadržavati ime projekta, opis i obrazloženje ideje, njezine intersekcionalne aspekte, ciljane publike, ključne aktivnosti, ključne resurse i partnere, kao i financijski plan.
Potom, valjalo bi priložiti i video – ne dulji od dvije i pol minute, maksimalne veličine 500 megabajta, koji bi trebao vizualno opisivati ideju projekta, kao i naslovnu fotografiju koja najbolje opisuje projekt. I naposljetku, potrebno je priložiti biografije članova tima koje trebaju sadržavati kratak opis pozadine svakoga člana, njegovo zanimanje i trenutačne aktivnosti te organizacije kojima pripada, njegovu elektroničku adresu i zemlju u kojoj je baziran.
Svi materijali moraju se poslati na adresu tpletosu@keante.eu putem stranice Transfer u obliku zip datoteke s naslovom Application for the b.creative challenge. Pobjednici, koji će biti proglašeni 1. lipnja, osvajaju vrijedne nagrade. Osim medijske pokrivenosti projekta, sudionici će osvojiti sudjelovanje u Globalnom programu za kulturno vodstvo i na nekoliko edukacija u Kini i Belgiji, kao i novčane nagrade.