Kako je Južna Koreja postala glavni izvoznik kulture 21. stoljeća?
Besplatna online radionica održat će se 19. i 26. listopada 2021. u 19 sati za polaznike do 25 godina. Svi zainteresirani mogu se prijaviti putem online obrasca.
Besplatna online radionica održat će se 19. i 26. listopada 2021. u 19 sati za polaznike do 25 godina. Svi zainteresirani mogu se prijaviti putem online obrasca.
Netflixova dramska serija Squid Game trenutačno je na vrhu globalne ljestvice gledanosti te prva korejska drama koja je zauzela prvo mjesto u SAD-u. Na prvom je mjestu po gledanosti i u Hrvatskoj.
Film Parazit dobitnik je čak četiri Oscara 2020. – za najbolji film, najbolji strani film, originalni scenarij i režiju. Parazit je i prvi film na jeziku koji nije engleski, a koji je osvojio titulu najboljega filma.
Oscara je ove godine dobila i južnokorejska glumica Yuh-Jung Youn za ulogu bake u filmu Minari o imigrantskoj južnokorejskoj obitelji osamdesetih godina u SAD-u.
Boy bend BTS upravo ovih dana ima svoj šesti singl na mjestu broj jedan Billboard ljestvice u posljednjih godina dana. Bend koji je oborio više od 25 svjetskih rekorda od ove se godine nalazi i u knjizi hrvatskoga jezika za osme razrede, a prošli mjesec predsjednik Južne Koreje Moon Jae-in uručio je članovima benda diplomatske putovnice i proglasio ih Envoys of Future Generations and Culture.
Kozmetički proizvodi iz Južne Koreje iznimno su traženi diljem svijeta i za očekivati je da će u narednih nekoliko godina postati najprodavaniji na cjelokupnom kozmetičkom tržištu. Čak je i korejski jezik sve popularniji diljem svijeta, a za očekivati je i veliki dolazak turista u Južnu Koreju kad se ponovno otvore granice.
Kako je sve to uspjelo Južnoj Koreji? Saznajte kroz dvije radionice Udruge Impress na temu Diplomacija kroz kulturu – kako je Južna Koreja postala glavni izvoznik kulture 21. stoljeća.
Radionice se provode online putem Zoom aplikacije, a namijenjene su mladima do 25 godina koji žele naučiti više o K-POP kulturi. Cilj je radionica pružiti sudionicima pregled aktivnosti koje su provodile južnokorejska vlada i privatne tvrtke u cilju promocije korejske kulture u cijelom svijetu te kako su te aktivnosti pridonijele zastupljenosti ne samo K-pop idola, već azijskih umjetnika općenito u zapadnom umjetničkom i društvenom prostoru.
Besplatna online radionica održat će se 19. i 26. 10. 2021. u 19 sati za polaznike do 25 godina. Svi zainteresirani mogu se prijaviti putem online obrasca.