LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Odgovor donosi online radionica

Kako je Južna Koreja postala glavni izvoznik kulture 21. stoljeća?

Besplatna online radionica održat će se 19. i 26. listopada 2021. u 19 sati za polaznike do 25 godina. Svi zainteresirani mogu se prijaviti putem online obrasca. 

Besplatna online radionica održat će se 19. i 26. listopada 2021. u 19 sati za polaznike do 25 godina. Svi zainteresirani mogu se prijaviti putem online obrasca. 

K-drama, k-pop, k-beauty, k-world – dobro su to poznati termini diljem svijeta, a svima im je zajednička poveznica Južna Koreja, zemlja čiji se utjecaj danas osjeti na svim područjima – od kulture, politike, poduzetništva, umjetnosti.
 

Netflixova dramska serija Squid Game trenutačno je na vrhu globalne ljestvice gledanosti te prva korejska drama koja je zauzela prvo mjesto u SAD-u. Na prvom je mjestu po gledanosti i u Hrvatskoj.

 

Film Parazit dobitnik je čak četiri Oscara 2020. – za najbolji film, najbolji strani film, originalni scenarij i režiju. Parazit je i prvi film na jeziku koji nije engleski, a koji je osvojio titulu najboljega filma.

 

Oscara je ove godine dobila i južnokorejska glumica Yuh-Jung Youn za ulogu bake u filmu Minari o imigrantskoj južnokorejskoj obitelji osamdesetih godina u SAD-u.
 

Boy bend BTS upravo ovih dana ima svoj šesti singl na mjestu broj jedan Billboard ljestvice u posljednjih godina dana. Bend koji je oborio više od 25 svjetskih rekorda od ove se godine nalazi i u knjizi hrvatskoga jezika za osme razrede, a prošli mjesec predsjednik Južne Koreje Moon Jae-in uručio je članovima benda diplomatske putovnice i proglasio ih Envoys of Future Generations and Culture.
 

Kozmetički proizvodi iz Južne Koreje iznimno su traženi diljem svijeta i za očekivati je da će u narednih nekoliko godina postati najprodavaniji na cjelokupnom kozmetičkom tržištu. Čak je i korejski jezik sve popularniji diljem svijeta, a za očekivati je i veliki dolazak turista u Južnu Koreju kad se ponovno otvore granice.

 

Kako je sve to uspjelo Južnoj Koreji? Saznajte kroz dvije radionice Udruge Impress na temu Diplomacija kroz kulturu – kako je Južna Koreja postala glavni izvoznik kulture 21. stoljeća

Radionice se provode online putem Zoom aplikacije, a namijenjene su mladima do 25 godina koji žele naučiti više o K-POP kulturi. Cilj je radionica pružiti sudionicima pregled aktivnosti koje su provodile južnokorejska vlada i privatne tvrtke u cilju promocije korejske kulture u cijelom svijetu te kako su te aktivnosti pridonijele zastupljenosti ne samo K-pop idola, već azijskih umjetnika općenito u zapadnom umjetničkom i društvenom prostoru.

 

Besplatna online radionica održat će se 19. i 26. 10. 2021. u 19 sati za polaznike do 25 godina. Svi zainteresirani mogu se prijaviti putem online obrasca

 
FOTO: UNSPLASH