Zbog propusta u ocjenjivanju učenica još ne zna hoće li ponavljati razred, a za tjedan dana počinje škola?
Ravnateljica je izrazila frustraciju zbog situacije i nazvala pronađene nepravilnosti tehničkim, poput nedostajućeg matičnog broja učenice u zapisnicima o popravnim ispitima.
Ravnateljica je izrazila frustraciju zbog situacije i nazvala pronađene nepravilnosti tehničkim, poput nedostajućeg matičnog broja učenice u zapisnicima o popravnim ispitima.
Slučaj koji je započeo kada je prosvjetna inspekcija naložila poništenje zaključne ocjene iz geografije za učenicu petog razreda jedne osnovne škole u dubrovačkoj regiji, dobio je svoj nastavak. Naime, nakon što su roditelji uložili žalbu, inspekcija je ustanovila propuste i nepravilnosti u radu učiteljice, što je dovelo do poništenja ocjene 8. kolovoza. No, to nije bio kraj problema za učenicu, piše Direktno.hr.
Tijekom posjeta inspektora školi u četvrtak, poništene su i dvije dodatne negativne ocjene – iz popravnih ispita iz hrvatskog jezika i matematike. Učiteljskom vijeću je potom naređeno da organizira dopunsku nastavu iz navedenih predmeta, što je dovelo do odluke o maksimalnom trajanju nastave u iznosu od 25 sati po predmetu. Dopunska nastava započinje 2. rujna, dok redovna nastava za sve učenike počinje 9. rujna, što znači da će ta učenica biti zakinuta za početak školske godine dok ne završi dopunsku nastavu.
Škola je za tu situaciju okrivila nejasne naputke Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih, dok iz Ministarstva tvrde da je odgovornost na školi, jer su poništene ocjene posljedica nepridržavanja zakona i propisanih procedura.
Ravnateljica škole iznijela je svoje mišljenje na popularnoj učiteljskoj grupi Školska zbornica, gdje je izrazila frustraciju zbog situacije i nazvala pronađene nepravilnosti tehničkima, poput nedostajućeg matičnog broja učenice u zapisnicima o popravnim ispitima.
Iz ministarstva su naglasili da prosvjetnog inspektora ne zanima ocjena koju je škola donijela, već samo je li ta ocjena donesena u skladu sa zakonom. U ministarstvu tvrde da škola ima dovoljno vremena za ispunjenje zakonskih pretpostavki i ponovno zaključivanje ocjena prije početka školske godine.