LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Zanimanja 21. stoljeća

Youth Future Croatia: o umjetnoj inteligenciji, influencerskom marketingu i drugim temama vezanima za tržište rada

Na nadolazećoj konferenciji Youth Future Croatia predavači će diskutirati o mnogim temama važnim za budućnost, ali i o onima koje se tiču studenata i njihova ulaska na suvremeno tržište rada.

Na nadolazećoj konferenciji Youth Future Croatia predavači će diskutirati o mnogim temama važnim za budućnost, ali i o onima koje se tiču studenata i njihova ulaska na suvremeno tržište rada.

Pojam umjetna inteligencija označava informatičku znanost koja se bavi razvojem uređaja, aplikacija i strojeva koje se programira da na što više načina pomognu čovječanstvu, da mu olakšaju svakodnevne obveze i poteškoće. Opće je poznato da Hrvatska još nije u potpunosti započela ulagati u razvoj umjetne inteligencije, ali nekolicina kompanija posvetila je velik dio svojih prihoda upravo tom području. Također, zagrebački Fakultet elektrotehnike i računarstva osnovao je Centar za umjetnu inteligenciju koji će služiti kao centralno mjesto za povezivanje znanstvene zajednice i javnog sektora.

U 21. stoljeću umjetna inteligencija utječe, barem do neke mjere, na skoro svaku industriju, a time i na svaku osobu. Radi se o znanosti koja nije samo promijenila zanimanja već i naše navike i način komuniciranja. Upravo zato mnogi smatraju da će u skoroj budućnosti strojevi u potpunosti zamijeniti ljude određenih zanimanja, što stvara mnoge strahove u pojedinim industrijama.

Međutim, nije sve tako crno. Osim što ima potencijalno negativan utjecaj na neka zanimanja, umjetna inteligencija dovela je i do pojave sasvim novih. Recimo, jedno je od takvih novijih zanimanja influencerski marketing kojim se služi sve više kompanija. Marketing putem influencera u pravilu je započeo tako što su poznati pjevači, voditelji ili glumci promovirali određene proizvode. No danas je situacija nešto drugačija. Čini se da gotovo svatko može biti influencer uz određenu dozu truda i opremu, što je ohrabrilo mnoge da se okušaju u ovom području. Stoga danas nailazimo i na različite vrste influencera, primjerice one čiji je glavni interes putovanje, a među češćima su influenceri za ljepotu, šminku, gastroinfluenceri i slični. Ovakav način promocije neke tvrtke preferiraju zato što je lakše povezati proizvod s osobom. Tako mogu dostići publiku koju u suprotnom ne bi mogli privući svojim klasičnim pristupom.

O svemu tome i još više možete saznati na nadolazećoj Youth Future Croatia konferenciji koja će se održati početkom prosinca, a čiji je cilj studentima približiti suvremeno tržište rada.

FOTO: CERM