LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Dani komunikacija

„Young Lions”: natjecanje za mlade nade koje će predstavljati Hrvatsku u Cannesu

„Young Lions Croatia” natjecanje je za mlade profesionalce, a organizira se u okviru festivala Dani komunikacija. Ove godine, uz tri dobro poznate, uvedene su dvije nove kategorije – „Media” za mlade profesionalce iz medijskih agencija te „Print” za agencijske kreativce.

„Young Lions Croatia” natjecanje je za mlade profesionalce, a organizira se u okviru festivala Dani komunikacija. Ove godine, uz tri dobro poznate, uvedene su dvije nove kategorije – „Media” za mlade profesionalce iz medijskih agencija te „Print” za agencijske kreativce.

I ove godine mlade nade iz komunikacijske industrije, pobjednici natjecanja Young Lions Croatia, imaju mogućnost predstavljati Hrvatsku na međunarodnom festivalu u Cannesu gdje će snage odmjeriti s kolegama iz čitavog svijeta. Natjecanje se organizira u okviru festivala Dani komunikacija, a također je i humanitarna karaktera. Naime natjecateljski zadatak zapravo je rješenje za organizaciju civilnog društva kojoj će bez naknade biti ustupljeni pobjednički radovi. 

Održat će se u Zagrebu s početkom 6. travnja u 13 sati i trajat će 24 sata, a pobjednici kategorija i glavni pobjednik bit će proglašeni na Danima komunikacija u Rovinju. Pobjednički tim dobiva nagradu u vrijednosti od 40 000,00 kuna, odnosno troškove puta, smještaja i kotizacije za festival Cannes Lions 2018. Kako bi pokazali kako zaista cijene radove mladih profesionalca, organizatori festivala odlučili su u službeni program uvrstiti prezentaciju rješenja finalista natjecanja.

Ponosni je sponzor ovogodišnjeg natjecanja tvrtka Printera koja je odlučila podržati mlade nade industrije, ali i omogućiti jednoj neprofitnoj organizaciji izrazito kvalitetno i kreativno rješenje koje će dati doprinos ostvarenju plemenite misije za dobrobit društva u cijelosti.

Hrvatski učenik među 10 posto najboljih na međunarodnom natjecanju iz informatike


– Iznimno nam je drago da ćemo biti dio priče koja ne podupire samo mlade talente već i društveno odgovorno poslovanje. Hvalevrijedne su inicijative poput Young Lionsa koje pružaju potporu organizacijama i institucijama čije je djelovanje najčešće usmjereno prema nezaštićenim skupinama ili ciljevima od općeg značaja. Želimo puno sreće svim mladim profesionalcima i profesionalkama koji će ove godine sudjelovati na natjecanju. – istaknuo je Robert Jurica Krajačić, CEO Printere.

Vrijednost natjecanja prepoznala je i tvrtka Shutterstock koja će natjecateljima omogućiti pristup bazi svojih podataka za izradu rješenja.

U novoj epizodi Studentski.hr TV podcasta saznajte kako mladi mogu steći ključna znanja i vještine za uspjeh


Young Lions od ove godine ima čak pet kategorija, uz dobro poznate tri: Design, Digital i PR, uvedene su dvije nove: Media i Print, prva za mlade profesionalce iz medijskih agencija te druga kategorija za agencijske kreativce.

Na natjecanju se testiraju vještine i znanja, a prije svega kreativnost mladih timova koji za kreiranje rješenja imaju 24 sata. Natjecateljski tim čine dvije osobe do 30 godina, kako zaposlenici agencija, tako i mladi nezavisni profesionalci. Timovi svih kategorija zajedno pristupaju briefu neposredno prije početka natjecanja, a identitet klijenta, u ovom slučaju neprofitne organizacije, nepoznat je sve do briefa

Otvorene su prijave za dodjelu europske nagrade za mlade „Charlemagne Youth Prize”


Pozivaju se svi zainteresirani mladi profesionalci da se prijave na natjecanje do 26. ožujka 2018. godine obrascem dostupnim na poveznici

IZVOR: KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ
FOTO: KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ