LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Festival u Rovinju

Weekend Media Festival: Predstavnici medija otkrivaju kako zadovoljiti potrebe čitatelja portala

Danas digitalne platforme imaju vlastite forme te originalne načine prenošenja informacija i pričanja priča koji se bitno razlikuju od stvaranja sadržaja za tradicionalne medije, a uz predstavnike medija posjetitelji Weekend Media Festivala uspješno će ih savladati.

Danas digitalne platforme imaju vlastite forme te originalne načine prenošenja informacija i pričanja priča koji se bitno razlikuju od stvaranja sadržaja za tradicionalne medije, a uz predstavnike medija posjetitelji Weekend Media Festivala uspješno će ih savladati.

Na panelu New world order: Kako proizvoditi sadržaj za digitalno doba Weekend Media Festival okupit će predstavnike ključnih medija kako bi nam pojasnili koje su to specifičnosti proizvodnje i distribucije sadržaja u digitalu. Najveći regionalni komunikacijski festival ove se godine održava od 20. do 23. rujna kao i uvijek u bivšoj tvornici duhana u Rovinju.

Tiskani mediji nekoć su na svojim internetskim portalima objavljivali gotovo isti sadržaj kao i u svojim novinama. Danas digitalne platforme imaju vlastite forme te originalne načine prenošenja informacija i pričanja priča koji se bitno razlikuju od stvaranja sadržaja za tradicionalne medije. Digitalni mediji, kao sredstvo informiranja i edukacije, počeli su pažljivo balansirati produkciju vlastitog sadržaja poput analiza i kolumni te brzih vijesti koje čitatelji očekuju na portalu. No, novinari i urednici i dalje se nalaze pred izazovom na koji način u velikoj dnevnoj produkciji istaknuti kvalitetne teme i podići njihovu čitanost, a s druge strane, i dalje biti prvi koji će objaviti vijest.

Više nije isto niti uređivanje naslovnica internetskih portala koje su se nekad uređivale tek nekoliko puta dnevno. Danas korisnik očekuje nove informacije na naslovnici svaki put kad posjeti portal. Stoga ne čudi što trendovi pokazuju značajan porast produkcije članaka, s nekadašnjih desetak na nekoliko stotina tekstova dnevno. Uz to, vidljiv je i porast konzumacije te zadržavanja na internetskim portalima. U posljednjih deset godina, pokazalo je istraživanje Gemiusa, vrijeme zadržavanja na digitalnim platformama poraslo je za čak 50 do 100 posto na mjesečnoj razini.

Obilježavamo 11 godina portala Studentski.hr: 11 generacija mladih, jedna zajednička priča


Partneri festivala ove su godine Francuska i Njemačka. Svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji predstavit će najvažnija digitalna nagrada – SoMo Borac.

Osim po konstruktivnim, a ponekad i provokativnim raspravama o trendovima u komunikacijskoj industriji, Weekend je poznat i po najboljim tulumima. I ove nas godine očekuje raznovrstan glazbeni program i druženja do dugo u noć.

Završio je najveći festival medija, komunikacija, biznisa i umjetne inteligencije u Rovinju


IZVOR: WEEKEND MEDIA FESTIVAL
FOTO: PIXABAY