Pobuna u Rijeci
„Vratite minjon, pi*ke!” ― Riječani prosvjeduju pred dućanima zbog kolača
Ukidanje popularnih proizvoda izazvalo je opće nezadovoljstvo u Rijeci, a neki su ostavili i protestne poruke
Ukidanje popularnih proizvoda izazvalo je opće nezadovoljstvo u Rijeci, a neki su ostavili i protestne poruke
PIK, jedna od najpoznatijih riječkih tvrtki, objavio je kako ukida neke od svojih slastičarskih proizvoda ― konkretno, trokute od sira, minjone, rolade i kremšnite, prenosi Riportal.
Objava u grupi RIječka enciklopedija ― Flumensija skupila je čak 126 komentara, među kojima su brojni Riječani iskazali nezadovoljstvo ovakvim potezom. Većina ih govori kako su odrasli na ovim proizvodima te traže da ih se vrati u ponudu, a neki su čak odlučili pokrenuti i peticiju.
Svetozar Nilović Tozo, jedan od osnivača muzeja Peek&Poke te Muzeja djetinjstva, išao je toliko daleko da je ispred dućana Piko ostavio poruke „Trokut od sira se bira”, „Pravda za punč roladu” i „Vratite minjon, pi*ke”.
Točni razlozi ukidanja popularnih kolača još uvijek nisu poznati, ali za pretpostaviti je kako je ovakav potez napravljen u svrhu obnove ponude proizvoda. Ipak, nije rijetka praksa da tvrtke vrate neki proizvod nakon zahtjeva potrošača, kao što je Kraš napravio s Runolistom. Hoće li to napraviti i PIK s kolačima, tek ostaje vidjeti.
Objava u grupi RIječka enciklopedija ― Flumensija skupila je čak 126 komentara, među kojima su brojni Riječani iskazali nezadovoljstvo ovakvim potezom. Većina ih govori kako su odrasli na ovim proizvodima te traže da ih se vrati u ponudu, a neki su čak odlučili pokrenuti i peticiju.
Svetozar Nilović Tozo, jedan od osnivača muzeja Peek&Poke te Muzeja djetinjstva, išao je toliko daleko da je ispred dućana Piko ostavio poruke „Trokut od sira se bira”, „Pravda za punč roladu” i „Vratite minjon, pi*ke”.
Točni razlozi ukidanja popularnih kolača još uvijek nisu poznati, ali za pretpostaviti je kako je ovakav potez napravljen u svrhu obnove ponude proizvoda. Ipak, nije rijetka praksa da tvrtke vrate neki proizvod nakon zahtjeva potrošača, kao što je Kraš napravio s Runolistom. Hoće li to napraviti i PIK s kolačima, tek ostaje vidjeti.
OZNAKE:
FOTO:
FACEBOOK/REF