LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
DK2023

Utorak. Biro za propagandu. I PHD-Media osvojili su Effie Grand Prix za Jadran Galenski Laboratorij

U glamuroznoj atmosferi na glavnoj pozornici Dana komunikacija u Rovinju dodijeljene su prestižne statue natjecanja Effie, a Grand Prix pripao je projektu „OŠ I EFFIE STAVIT U NOS?”

U glamuroznoj atmosferi na glavnoj pozornici Dana komunikacija u Rovinju dodijeljene su prestižne statue natjecanja Effie, a Grand Prix pripao je projektu „OŠ I EFFIE STAVIT U NOS?”

Na novom izdanju Dana komunikacija proglašeni su pobjednici nagrade Effie Awards Croatia, koja slavi učinkovitost marketinške komunikacije. Statue su dodijeljene najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata tijekom protekle godine.
 

Dobitnik Grand Prixa i nositelj zlatne nagrade Effie Awards Croatia 2023. jest Jadran Galentski Laboratorij s agencijom Utorak. Biro za propagandu za projekt OŠ I EFFIE STAVIT U NOS? u suradnji s agencijom PHD-Media kategoriji Zdravlje.
 

Srebrnu nagradu osvojio je projekt GUC-GUC klijenta Studenac i agencija Imago Ogilvy, Ascanius Media, Drap i Rational International u kategoriji Pića, kao i projekt Uplift klijenta Mastercard Europe, podružnica Zagreb s primarnom agencijom Val grupa komunikacije uz suradnike Algebru, RTL Hrvatska, Dentsu Croatia i Ekonomski institut Zagreb u kategoriji Korporativna reputacija i odnosi s javnošću.
 

Brončane su nagrade dodijeljene klijentu Ledo Plus i agenciji Šanavala te strateškom partneru Go2Digital za projekt Vrijedi ponoviti u kategoriji Hrana, kao i Jamnici plus i agencijama PINK MOON, STUDIO NEXUS i Producenti za projekt Vrijeme je za godišnji u kategoriji Pića; klijentu Raiffeisen banka (Hrvatska) i agencijama McCann Zagreb, Degordian i Publicis za projekt RBA Neovisni u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge te Boltonu Croatia i agenciji EssenceMediacom za projekt Priča o mirisu kojeg se sjećate. I sjećate. u kategoriji Dugoročna učinkovitost.
 

Okupljanje komunikacijske zajednice u izvrsnom raspoloženju uveličalo je proslavu najefikasnijih hrvatskih marketinških projekata i uz sjajno raspoloženje zatvorilo još jedno izdanje Dana komunikacija.
 

Više informacija o festivalu potražite na www.danikomunikacija.com.

 

FOTO: DANI KOMUNIKACIJA, PRESS;EMICA ELVEDJI PIXSELL