LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Usluge kompanije Turo

Tijekom Weekend Media Festivala Turo nudi svoje usluge dijeljenja automobila

– Veselimo se što ćemo sudionicima festivala moći predstaviti barem dio onoga što čini Turo posebnim i za vlasnike automobile i za putnike. – rekao je Matheus Riolfi.

– Veselimo se što ćemo sudionicima festivala moći predstaviti barem dio onoga što čini Turo posebnim i za vlasnike automobile i za putnike. – rekao je Matheus Riolfi.

Za svoj deseti rođendan Weekend Media Festival ugostit će Turo, vodeću svjetsku kompaniju za peer-to-peer dijeljenje automobila. Kako bi obilježila ovaj događaj, kompanija će jednokratnom promocijom ponuditi svoje usluge u Hrvatskoj za trajanja događaja.

Turo je jedan od uspješnih američkih startupa koji je izrastao na principu ekonomije dijeljenja. Osnovan je 2009. godine u San Franciscu. Vlasnici automobila putem platforme mogu vrlo jednostavno iznajmiti automobil dok ga ne koriste i tako zaraditi, a bilo tko ga može jednim klikom na aplikaciji unajmiti za svoje potrebe. Biznis model je jednostavan – neisplativo je u vlasništvu imati automobil koji stoji parkiran većinu vremena, a ovako on isplaćuje sam sebe. Koristi se u preko 4.700 gradova u Sjedinjenim Američkim Državama, Kanadi i Ujedinjenom Kraljevstvu te je prerastao u zajednicu koja ima više od tri milijuna članova. Svaki član prosječno zaradi 534 dolara mjesečno, što je više nego dovoljno za pokrivanje mjesečnih troškova automobila.

Weekend slavi 18. rođendan, zabava je zagarantirana


Matheus Riolfi; foto: 404 agency

– Uzbuđeni smo zbog dolaska na Weekend Media Festival. Veselimo se što ćemo sudionicima festivala moći predstaviti barem dio onoga što čini Turo posebnim i za vlasnike automobila i za putnike. – rekao je Matheus Riolfi, direktor međunarodnog širenja u Turu.

Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. U svom prvom desetljeću ugostio je gotovo 45.000 sudionika: 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditiranih novinara iz cijele regije. Pozicionirao se kao najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi, a prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.

Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za partije i networking koji će ove godine biti podignut na novu razinu. Pomno osmišljen glazbeni program oduvijek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove će godine biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju.

Predstavljen program Weekenda.18: Hejteri, stereotipi i predrasude, novinarske zvijezde, šest festivala, jedan nezaboravan doživljaj


IZVOR: 404 AGENCY
FOTO: 404 AGENCY