Tijekom Weekend Media Festivala Turo nudi svoje usluge dijeljenja automobila
– Veselimo se što ćemo sudionicima festivala moći predstaviti barem dio onoga što čini Turo posebnim i za vlasnike automobile i za putnike. – rekao je Matheus Riolfi.
– Veselimo se što ćemo sudionicima festivala moći predstaviti barem dio onoga što čini Turo posebnim i za vlasnike automobile i za putnike. – rekao je Matheus Riolfi.
Za svoj deseti rođendan Weekend Media Festival ugostit će Turo, vodeću svjetsku kompaniju za peer-to-peer dijeljenje automobila. Kako bi obilježila ovaj događaj, kompanija će jednokratnom promocijom ponuditi svoje usluge u Hrvatskoj za trajanja događaja.
Turo je jedan od uspješnih američkih startupa koji je izrastao na principu ekonomije dijeljenja. Osnovan je 2009. godine u San Franciscu. Vlasnici automobila putem platforme mogu vrlo jednostavno iznajmiti automobil dok ga ne koriste i tako zaraditi, a bilo tko ga može jednim klikom na aplikaciji unajmiti za svoje potrebe. Biznis model je jednostavan – neisplativo je u vlasništvu imati automobil koji stoji parkiran većinu vremena, a ovako on isplaćuje sam sebe. Koristi se u preko 4.700 gradova u Sjedinjenim Američkim Državama, Kanadi i Ujedinjenom Kraljevstvu te je prerastao u zajednicu koja ima više od tri milijuna članova. Svaki član prosječno zaradi 534 dolara mjesečno, što je više nego dovoljno za pokrivanje mjesečnih troškova automobila.
– Uzbuđeni smo zbog dolaska na Weekend Media Festival. Veselimo se što ćemo sudionicima festivala moći predstaviti barem dio onoga što čini Turo posebnim i za vlasnike automobila i za putnike. – rekao je Matheus Riolfi, direktor međunarodnog širenja u Turu.
Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. U svom prvom desetljeću ugostio je gotovo 45.000 sudionika: 1.000 govornika, 35.000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca, 3.500 studenata i 5.000 akreditiranih novinara iz cijele regije. Pozicionirao se kao najveći komunikacijski festival u jugoistočnoj Europi, a prvi je najavio i neke od top trendova poput mobilnog oglašavanja, native oglašavanja, digitalizacije, programmatica i blockchaina.
Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za partije i networking koji će ove godine biti podignut na novu razinu. Pomno osmišljen glazbeni program oduvijek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove će godine biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju.