LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Telekom i OTT industrija omogućuju dodatni podatkovni promet

Super vibre uz Vip i Viber

Vipnet i Viber predstavili su ekskluzivnu zajedničku „Super vibre“ promociju za Vipme prepaid-korisnike koja omogućuje dodatan podatkovni promet za komuniciranje na jednoj od najraširenijih svjetskih aplikacija.

Vipnet i Viber predstavili su ekskluzivnu zajedničku „Super vibre“ promociju za Vipme prepaid-korisnike koja omogućuje dodatan podatkovni promet za komuniciranje na jednoj od najraširenijih svjetskih aplikacija.

Jedan od ključnih trendova u telekom-industriji eksponencijalan je rast potražnje za podatkovnim prometom. Omogućavanje korištenja podatkovnog prometa za telekom-operatore podrazumijeva značajne investicije u fiksne i mobilne mreže nove generacije, ali ujedno i otvara prostor za suradnju s OTT igračima u povezivanju korisnika. Ilustracije radi, ukupan podatkovni promet u Vipnetovoj mreži 2010. godine iznosio je 1.6 milijuna GB, 2015. godine 12.7 milijuna GB, a 2019. iznosit će 55 milijuna GB.

Paralelno s eksplozijom podatkovnog prometa razvija se i OTT tržište. Prema Vipnetovim istraživanjima na populaciji od 14 do 70 godina, 14 posto ispitanika u 2013. koristilo je OTT aplikacije za slanje poruka, a prošle je godine ta brojka povećana na 47 posto. Suradnja Vipneta i Vibera prvi je primjer suradnje jednog od vodećih domaćih telekom-operatora s jednim od globalnih OTT providera, i to u svrhu omogućavanja još boljega korisničkog iskustva.

Za svaku obnovu računa u iznosu od minimalno 75 kuna, Vipme korisnici na račun dobivaju 10 puta više MB podatkovnog prometa od vrijednosti bona kojim je obnovljen račun, i to isključivo za Viber promet. Nakon prijave u promociju (slanjem ključne riječi VIBER na broj 13104) i obnovom Vipme računa (u iznosu od 75, 100, 200 i 400 kuna), korisnik će dobiti 10 puta više MB (750 MB, 1000 MB, 2000 MB ili 4000 MB) za komunikaciju na Viberu. Ponuda Super vibre uz Vip i Viber traje do 11. svibnja 2016.

WhatsApp najavio nova poboljšanja, evo što nas očekuje


– Iako OTT igrači diljem Europe izazivaju dosta kontroverzi jer nemaju vlastitu infrastrukturu, već koriste mrežne kapacitete klasičnih operatora, suradnja Vipneta i globalno uspješne kompanije Viber dobar je primjer i izgledan budući scenarij na globalnoj razini, pri čemu će najviše profitirati upravo korisnici. S druge strane, ovakva partnerstva mogu biti putokaz kako uspješno monetizirati eksponencijalan rast potražnje za podatkovnim prometom. Primjer koji možda i najbolje dočarava tu činjenicu glasovna je komunikacija koja danas zauzima manje od 5 posto Vipnetovih mrežnih kapaciteta. Želimo zadržati i ojačati Vipnetovu poziciju vodećeg telekom-operatora prema korisničkom zadovoljstvu, a to možemo postići tako da korisnicima omogućimo ono što najviše žele – dodatne količine podatkovnog prometa. – izjavio je Lordan Kondić, direktor marketinga u Vipnetu.

Kako bi Viber komunikacija bila još zabavnija, za vrijeme trajanja promocije Vip korisnicima bit će omogućeno besplatno preuzimanje 16 ekskluzivnih Vipster stickera posebno osmišljenih u suradnji s Vipnetom, kao i čak 218 sticker-paketa dostupnih na Viberovom Sticker Marketu. Pokrenut je i Vipme Viber public chat – Vipme super vibre, virtualno mjesto gdje korisnici mogu pratiti najnovije informacije o Super vibre izazovima.

Riječki i argentinski fakultet potpisali sporazum o suradnji. Što to donosi studentima i nastavnicima?


– Viber je jedna od vodećih svjetskih aplikacija za razmjenu poruka koja danas broji više od 664 milijuna korisnika širom svijeta. Bitno je istaknuti da se središnja i istočna Europa, s 32 milijuna korisnika, nalaze među tri najzastupljenije regije na svjetskoj razini. Naša je težnja nuditi lokalna rješenja i strategije sadržaja. Ponuda koju danas predstavljamo istinski je jedinstvena na hrvatskom tržištu i dovodi iskustvo korištenja Viberom na novu razinu, omogućujući cjenovno prihvatljiv pristup, prve stickere na hrvatskom jeziku i besplatan pristup tisućama stickera putem mreže Vipneta. Uvjereni smo da će milijuni naših korisnika u Hrvatskoj odlično prihvatiti ovu inovaciju! – izjavio je Atanas Raykov, voditelj telekom-partnerstava i generalni direktor za središnju i istočnu Europu.

Tijekom trajanja promocije svi Vipme korisnici imaju priliku uključiti se u izazov na koji će ih na svojem kanalu na YouTubeu izazvati the lazy WAVE duo, najpopularniji hrvatski mladi YouTuberi Davor i Petra, a u narednim tjednima korisnike čekaju i brojna druga iznenađenja. Dodatne informacije o promociji potražite ovdje.

Predstavnici najboljeg sveučilišta na svijetu posjetili Sveučilište u Splitu. Razgovaralo se o mogućoj suradnji


IZVOR: VIPNET