LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Zagrebački inkubator poduzetništva

„Snow Buddy” osvojio prvo mjesto i 15 000 kn na drugom #startupZG natjecanju

Nakon trominutnih predstavljanja svih projekata u nedjelju, u izuzetno jakoj konkurenciji dobrih ideja i nakon vrlo neizvjesnog vijećanja žirija mentora, pobjedu je odnio projekt „Snow Buddy” čiji je cilj mobilnom aplikacijom spojiti skijaške instruktore sa svima onima koji traže podršku skijanja na jednostavan i lagan način.

Nakon trominutnih predstavljanja svih projekata u nedjelju, u izuzetno jakoj konkurenciji dobrih ideja i nakon vrlo neizvjesnog vijećanja žirija mentora, pobjedu je odnio projekt „Snow Buddy” čiji je cilj mobilnom aplikacijom spojiti skijaške instruktore sa svima onima koji traže podršku skijanja na jednostavan i lagan način.

Dvodnevno natjecanje inovativnih poduzetničkih ideja i projekata #startupZG drugi je put održano tijekom proteklog vikenda, kao projekt Zagrebačkog inkubatora poduzetništva (ZIP). Ukupno je 18 timova u dva dana dobilo podršku vrhunskih mentora kako bi što bolje razvili, unaprijedili i prezentirali svoje poduzetničke projekte, a svi su timovi intenzivno radili na pripremi konačnih prezentacija.

Natjecanje se odvijalo uz podršku Grada Zagreba kao glavnog partnera u prostorima novoosnovanog Algebra LAB-a, čiji je Zagrebački inkubator poduzetništva sada dio. Timovima su svoju mentorsku podršku pružali Petra Stojanov (voditeljica programa edukacije, ZIP), Ivo Špigel (osnivač ZIP-a), Leo Mršić (direktor Algebra LAB-a), Vanja Šebek (voditelj preddiplomskog studija digitalnog marketinga na Visokom učilištu Algebra), Hrvoje Jerković (predavač u istraživačkom centru Algebra LAB-a) i Tihana Marelja (voditeljica operacija Algebra LAB-a).

Nakon trominutnih predstavljanja svih projekata u nedjelju, u izuzetno jakoj konkurenciji dobrih ideja i nakon vrlo neizvjesnog vijećanja žirija mentora, pobjedu je odnio projekt Snow Buddy čiji je cilj mobilnom aplikacijom spojiti skijaške instruktore sa svima onima koji traže podršku skijanja na jednostavan i lagan način. Izgradnja zajednice koja će omogućiti dijeljenje znanja i skijaških vještina te monetizacija uskom suradnjom sa skijalištima, instruktorima i školama skijanja, kao i vrlo dobar nastup tijekom pitcha, bili su neki od presudnih faktora za pobjedu ovog tima. Tim koji stoji iza projekta čine Nikola Škarica, Karlo Knežević i Tin Jurković.

– Iako su projekti dolazili iz vrlo različitih područja i bili u vrlo različitim stupnjevima razvoja i dovršenosti, ono što je bilo zajedničko svim sudionicima #startupZG programa bili su energija, motivacija i entuzijazam. Odvojili su prekrasan, sunčan vikend koji su mogli, poput većine njihovih prijatelja i vršnjaka, provesti u odmoru, opuštanju i rekreaciji. Umjesto toga oni su na Idea Bootcamp programu brusili svoje poslovne ideje, pripremali i prilagođavali završne prezentacije i razvijali projekte uz stručnu pomoć nas mentora. Na završnim prezentacijama vidjelo se da su mnogi timovi u samo dva dana napravili jako velik pomak, a posebno to vrijedi za pobjednički tim Snow Buddy. – naglašava Ivo Špigel, jedan od osnivača ZIP-a.

Potom je dr. sc. Maja Brkljačić, voditeljica razvoja poslovanja Algebra LAB-a, istaknula:

– Najveća vrijednost ovakvih događanja jest što nude ljudima priliku da u vrlo koncentriranom vremenu od samo dan i pol prijeđu cijeli put od poslovne ideje do njezina plasmana pred potencijalne investitore. Fascinantno je vidjeti da na ovakva natjecanja dolaze i studenti i srednjoškolci koji vrlo ozbiljno razmišljaju o poslovanju, imaju registrirane svoje d.o.o.-ove i realizirane prve promete na poslovnom računu. Tako je jedan sudionik bio maturant koji je nakon pitchiranja ideje u nedjelju išao kući kako bi se spremio za maturu u ponedjeljak, ali je bez obzira na svoju mladost mogao ravnopravno razgovarati o poslovnim problemima s ljudima koji su u branši već dvadeset godina.

Dodala je:

– Istovremeno, pitchirali su i četrdesetogodišnjaci koji imaju želju izaći iz poslovnog okruženja u kojem rade i pokrenuti nešto novo, svoje, pa im treba podrške i znanja kako se uspješno osamostaliti. Želja nam je što više ovakvih inspirativnih i kvalitetnih timova i pojedinaca uključiti najesen u novu generaciju našeg inkubatorskog programa u Algebra LAB-u jer taj će program polaznicima programa pružiti i poslovnu, ali i stručnu tehničku podršku iz područja digitalnih tehnologija, kako bi svoje poslovne ideje uspješno i realizirali. – zaključuje Maja Brkljačić.

Pobjednički tim nagrađen je novčanom nagradom u iznosu od 15 000 kuna koja će mu pomoći u finalizaciji izrade prve verzije proizvoda. Kako je žiri među preostalim timovima također prepoznao velik broj obećavajućih projekata, s njima su ostvareni kontakti, a bit će im ponuđena pomoć.

Preostali projekti koji su zaslužili svoj nastup u nedjeljnom finalu bili su: MeetMe (aplikacija za upoznavanje ljudi sa sličnim ili istim interesima), InFood (aplikacija za promociju hrvatskih OPG-ova), TeacherToGo/TEGO (povezivanje instruktora i nastavnika s osobama koje žele steći ili usavršiti neka znanja), BeeOtics (prirodni dodaci koji obnavljaju razinu dobrih bakterija kod pčela, inače ugroženih utjecajem poljoprivrednih sredstava), 4REAL (društvena mreža koja, kako kažu autori, želi društvenost vratiti u stvarni svijet), Skok (aplikacija koja označava tekst po pravilima brzog čitanja), SmartStop (pametna tramvajska ili autobusna stanica), Mundus (pametna društvena igra koja je spoj klasičnih društvenih igara i modernih tehnologija), WeBoard (online platforma za kolaboraciju u timu u realnom vremenu te online predavanja), Pin-a-Gym (platforma za rezerviranje termina na sportskim terenima), GiftBoon (stranica preko koje klijenti mogu prodavati svoje poklon-kartice u digitalnom obliku), Trivia Conquest (edukativna i zabavna igra, kombinacija kviza i rizika), My2Minutes (web-platforma koja osobama koje traže posao omogućava da se predstave u video životopisu, a tvrtkama da u videu prikažu kako to izgleda raditi kod njih), CafeHub (digitalna platforma koja freelancerima pomaže pronaći idealne lokacije za rad), IG+ (kvartovski dućani s pretplatom koja zamjenjuje maržu), WorldFoodBox (kutija puna okusa iz cijeloga svijeta) te FloorNap (web-aplikacija koja posreduje između iznajmljivača i turista).

FOTO: ALGEBRA