Saznajte kako biti kvalitetan lider na primjerima domaćega telekoma
Šesti Brandstorming Hrvatskoga Telekoma uz začetnika oglašavanja sa svrhom Thomasa Kolstera ponudio je zanimljive i inspirativne uvide o brendovima liderima.

Šesti Brandstorming Hrvatskoga Telekoma uz začetnika oglašavanja sa svrhom Thomasa Kolstera ponudio je zanimljive i inspirativne uvide o brendovima liderima.
Pritisak koji je na brendovima sve više raste – oni u svom poslovanju više nego ikada moraju biti usmjereni na svrhu, a najbolji među njima često odijevaju plašt superheroja te utječu na pozitivne pomake u društvu. Konzistentnost u narativu brenda nije jednostavna, zato se često nameće pitanje – kako biti kvalitetan, ali i brižan lider?
Na Brandstormingu u organizaciji Hrvatskoga Telekoma i Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) odgovor na ovo pitanje u svom predavanju Lead with Care ponudio je začetnik oglašavanja sa svrhom i svjetski cijenjen predavač Thomas Kolster.
Dobar lider zna da promjena nije laka i da zahtijeva vrijeme – no također je svjestan činjenice da ona započinje s nama samima i preuzimanjem odgovornosti, naglasio je Kolster. Brendovi su preuzeli ulogu pokretača promjena te, žele li postati liderima, moraju pokazati da im je stalo do boljitka društva, a to se najbolje postiže aktivnim djelovanjem.
Ako kao brend tražite svrhu, zapitajte se koju ulogu u životu drugih možete imati i u kojem im segmentu njihovih privatnih i poslovnih života možete pomoći. Smisao je u tome da svojim korisnicima pomognete da budu heroji vlastitih života umjesto da od svoga brenda činite superheroja – jer to će doći samo od sebe jednom kada ljudi uz vaš brend postanu bolja verzija sebe.
– Kada spoznate strasti ljudi kojima kao brend želite pomoći, to će vam biti pogonsko gorivo za inspirativan rad i stvarnu promjenu. – zaključio je Kolster.
Telekomunikacijska industrija sama je po sebi inspirativna jer povezuje ljude i na taj im način živote čini sadržajnijima i ljepšima, nakon Kolsterova predavanja zaključila je Branka Bajt, direktorica sektora za Brand Hrvatskog Telekoma, a u stavu da prvo morate vjerovati u svrhu svoga brenda kako biste bili spremni učiniti stvarnu promjenu s njom su se složili i Igor Vukasović, direktor korporativnih komunikacija HT-a, i Branimir Spajić, direktor Odjela za upravljanje proizvodima i korisničkim iskustvom HT-a, u razgovoru koji je moderirala Ana Vlaho Markušić, voditeljica grupe Odjela za ponudu telekomunikacijskih usluga, HT. Oni su s Kolsterom nakon uvodnoga predavanja razmijenili poslovna iskustva i razmišljanja o oglašavanju sa svrhom.