Rekordno izdanje Dana komunikacija okupilo najveća imena komunikacijske industrije
Predavanje na kojemu se tražilo mjesto više bilo je i ono kontroverznog osnivača portala The Pirate Bay Petera Sundea.
Predavanje na kojemu se tražilo mjesto više bilo je i ono kontroverznog osnivača portala The Pirate Bay Petera Sundea.
Komunikacijska industrija okupila se od 30. ožujka do 2. travnja u Rovinju. Ondje je, naime, u organizaciji HURA-e i IAB-a Hrvatska održano peto izdanje festivala Dani komunikacija koji je pred publiku doveo neka od najvećih svjetskih imena na području tržišnih komunikacija te time privukao rekordan broj od 2400 registriranih sudionika.
– Neizmjerno smo ponosni na visoki standard ovogodišnjih Dana komunikacija koje je privuklo gotovo 50% više sudionika u odnosu na prošlu godinu – rekla je Dunja Ivana Ballon, direktorica festivala Dani komunikacija.
Ballon ističe da je prema prvim statistikama ovo izdanje podiglo ljestvicu za sljedeću godinu i pojašnjava:
– U tri dana festivala kroz tri paralelna programa u tri pune dvorane posjetitelji su poslušali 16 internacionalnih predavača, među kojima neke zaista velike zvijezde poput političkog konzultanta Alexa Brauna i kontroverznog osnivača torentskog portala The Pirate Bay Petera Sundea. Istaknula bih i izvrsne panele, radionice, diskusije i partyje. Na četiri strukovna natjecanja Effie, IdejaX, Mixx i Young Lions prijavljeno je sveukupno 227 natjecateljskih projekata te uz rekordan broj natjecateljskih projekata imamo i rekordan broj dodijeljenih nagrada, čak 50. Festival je održan iznad svih naših, poprilično visokih, očekivanja.
Najveću pozornost posjetitelja izazvao je suosnivač portala The Pirate Bay, Peter Sunde, koji je pričao o odgovornosti i moći u dijeljenju sadržaja u digitalnom svijetu. Krcata glavna dvorana festivala imala je priliku slušati kontroverznog zagovaratelja slobodnog pristupa sadržajima te saznati sve projekte kojima se bavio od samoga začetka portala za torrente.
U dijelu predavanja o moći u digitalnom svijetu Sunde je istaknuo da je važno osvijestiti da je svakome od nas pružena prilika biti kreatorom sadržaja te da tako utječemo jedni na druge. S druge strane, to je svakako jedna značajna moć koju treba koristiti na odgovoran način.
Uz Petera Sundea na Danima komunikacija gostovali su: Natasha Jen (partnerica, Pentagram), Chuck Porter (suosnivač, Crispin Porter + Bogusky), Yasuharu Sasaki (glavni kreativni direktor, Dentsu Aegis Network), Alex Braun (politički konzultant, SKDKnickerbocker), Alexandra Wheeler (donedavna dopredsjednica za digitalni marketing, Starbucks), Fredrik Ost i Erik Kockum (suosnivači, agencija SNASK), Vesselin Popov (Centar za psihometriju, Cambridge), Mark Shayler (suosnivač, DO Lectures), Simon Cook (direktor natjecanja, Cannes Lions) i brojna druga imena.