LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
LAVOVSKI POSAO

Rekordan broj mladih nada industrije natječe se za titulu najboljih i odlazak u Cannes – počinje Young Lions Croatia!

Ukupno 110 natjecatelja ove subote kreće u poslovnu avanturu života, a najboljima među njima odat će se priznanje na Danima komunikacija, nakon čega putuju na svjetski festival kreativnosti Cannes Lions!

Ukupno 110 natjecatelja ove subote kreće u poslovnu avanturu života, a najboljima među njima odat će se priznanje na Danima komunikacija, nakon čega putuju na svjetski festival kreativnosti Cannes Lions!

Još nas malo dijeli od najuzbudljivija 24 sata za mlade profesionalce u komunikacijama – natjecanja Young Lions Croatia, koje im uz partnerstvo s Elanom još jednom pruža priliku da se, odvojeni od svojih kolega, bore za titulu najboljih u Hrvatskoj u kategorijama Design, Digital, Media, Print i PR.
 

Agencijskim i nezavisnim profesionalcima natjecanje služi kao razvojna platforma gdje se stvaraju buduće zvijezde industrije, a važnost i atraktivnost ovoga formata potvrđuje i rekordan broj prijava, što je ujedno potencijalni indikator pomlađivanja industrije: zabilježen je porast od 57% u odnosu na prošlu godinu te će se za titulu najboljih boriti rekordnih 55 timova, odnosno ukupno 110 natjecatelja!

 

Domaćin će natjecanja biti Zagrebački inovacijski centar (ZICER), a nakon okupljanja i predstavljanja briefa svi spremni na lavovski posao naći će se u komunikacijskoj divljini, iz koje u timu od dvoje moraju izaći unutar 24 sata s kreativnim rješenjem za klijenta. Pri tome im pomoć u vidu kreativnih materijala nudi i kreativni partner natjecanja Shutterstock, koji natjecateljima otvara svoju bazu.
 

Provjeri kada će se popularni Dani komunikacija održati sljedeće godine!


Pobjedničko se rješenje bez naknade ustupa neprofitnoj humanitarnoj organizaciji ili organizaciji civilnog društva – a upravo humanitarni karakter natjecanja potiče dodatnu motivaciju za izvrsnost! Na pozitivnu lokalnu promjenu ukazuje i činjenica da je riječ o domaćem klijentu, koji do samoga početka natjecanja ostaje u tajnosti, što samo dodatno pojačava uzbuđenje.
 

Kako bi se osiguralo da se u svim natjecateljskim kategorijama prepoznaju najkvalitetnije prijave, žiri i ove godine čini niz stručnjaka iz raznolikih područja komunikacijske industrije. Predsjednik je Vanja Bertalan (Human), a uz njega žiri čine Ana Burazer (McCann Zagreb), Ružica Ilak (Pragma komunikacije), Melanja Korošec (Elan), Sanja Petek Mujačić (Hauska & Partner), Maja Šplajt (Real grupa), Vjeko Srednoselec (Dentsu), Siniša Waldinger (Bruketa&Žinić&Grey), Ivana Žulj (Omnicom Media Group) te tajni član, tj. predstavnik klijenta – neprofitne organizacije – koji će se predstaviti natjecateljima prilikom samog početka natjecanja.
 

Na Danima komunikacija objavljeni dobitnici prestižnih nagrada za najefikasnije marketinške projekte


Nakon žiriranja i proglašenja pobjednika, najuspješniji projekti bit će predstavljeni i na ovogodišnjim Danima komunikacija u Rovinju, a najbolji tim imat će čast Hrvatsku predstaviti na natjecanju Cannes Young Lions te iskusiti nevjerojatnu energiju kanskog festivala Cannes Lions.
 

Nagrade najboljima bit će uručene na Danima komunikacija u travnju!

Dani komunikacija: Poznata su imena panelista i tema ovogodišnjeg festivala


 

FOTO: DANI KOMUNIKACIJA, PRESS