Rebranddd: iskaži svoju kreativnost i osvoji nagrade
Od kandidata se traži da okupe tim od najviše troje ljudi te zajedničkim snagama osmisle zanimljivu priču koja će stajati iza novog logotipa, istraže što tržiste kaže o INA-i i njenim zaposlenicima, a onda stvar prepuste kreativnom umu svog tima.
Od kandidata se traži da okupe tim od najviše troje ljudi te zajedničkim snagama osmisle zanimljivu priču koja će stajati iza novog logotipa, istraže što tržiste kaže o INA-i i njenim zaposlenicima, a onda stvar prepuste kreativnom umu svog tima.
Najveća hrvatska naftna kompanija i mreža izvrsnosti eStudent objavili su veliki natječaj za kreativce. INA, naime, traži troje ljudi koji će pomoći u osmišljavanju novog loga koji će osvježiti njihov brend.
Novi logotip bit će korišten u razne svrhe: U prezentacijama projekata ljudskih resursa (HR), prigodom HR događanja (edukacije, dana orijentacije za pripravnike, dodjela nagrada najboljim zaposlenicima), na svim materijalima ljudskih resursa (prezentacije, letci, promo materijali i ostalo), na društvenim mrežama te na INA-inoj web stranici.
Također, u ovaj natječaj ulazi i unaprijeđivanje pozitivnog imidža INA-e kao budućeg poslodavca.
Od kandidata se traži da okupe tim od najviše troje ljudi te zajedničkim snagama osmisle zanimljivu priču koja će stajati iza novog logotipa, istraže što tržiste kaže o INA-i i njenim zaposlenicima, a onda stvar prepuste kreativnom umu svog tima.
Kandidati ne moraju nužno imati predznanje o grafičkim standardima, vektorima ili DPI-u, a za trud ih očekuju i posebne nagrade.
Više o detaljima natječaja te uputama za izradu logotopa možete saznati na stranicama eStudenta i INA-e.