LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Komunikacijska industrija

Priprema, pozor, Cannes: otvorene prijave za natjecanje Young Lions Croatia 2020

Natjecanje koje mladim domaćim kreativcima nudi priliku da postanu najbolji u Hrvatskoj, a potom i najbolji na svijetu, ove godine predstavlja Young Lions School – cjelodnevni program edukacija uz vrhunske mentore, također iz Cannesa.

Natjecanje koje mladim domaćim kreativcima nudi priliku da postanu najbolji u Hrvatskoj, a potom i najbolji na svijetu, ove godine predstavlja Young Lions School – cjelodnevni program edukacija uz vrhunske mentore, također iz Cannesa.

Otvorene su prijave za Young Lions Croatia, natjecanje namijenjeno mladim nadama komunikacijske industrije. Potpuno odvojeni od svojih kolega, izolirani od savjeta mentora i suradnika te dodatnih inputa klijenata, natjecateljski timovi perspektivnih mladih profesionalaca do 30 godina borit će se za titulu najboljih u Hrvatskoj te vrijednu nagradu odlaska na najveće svjetsko natjecanje kreativnosti Cannes Lions, gdje će imati priliku postati i najboljima na svijetu.

Organizatori će Cannes mladim lavovima dovesti i u Rovinj, gdje će prvi puta biti predstavljen Young Lions School – cjelodnevni program radionica, predavanja i mentoringa s vrhunskim svjetskim stručnjacima, koji će biti dostupan samo natjecateljima Young Lionsa. Ovaj novi program održat će se u sklopu nadolazećih Dana komunikacija, a najtalentiranijim mladim pojedincima omogućit će priliku za dijeljenje znanja i usavršavanje kako bi dodatno izbrusili svoje vještine te postali još konkurentniji.

Timovi se mogu natjecati u pet kategorija: Design, Digital, Media, Print i PR, ovisno o specijalizaciji i stručnosti samih natjecatelja. Natjecanje će trajati 24 sata, održat će se u Zagrebu 20. ožujka, a pobjednici će biti proglašeni 4. travnja na svečanoj dodjeli nagrada na Danima komunikacija.

– Nemojte dvojiti ni sekunde, napravite to! Već vam natjecanje u Zagrebu pruža neko novo i drugačije iskustvo, ali i nova poznanstva i druženje s kolegama. A one koji oduševe projektom i osvoje žiri čeka prilika života. Cannes je stvarno nešto što ćete zauvijek pamtiti! – poručuju pobjednice Young Lions Croatia 2019 Ana Tavić i Martina Ukić iz agencije Studio Sonda.

Osim odlaska u Cannes, dodatno zadovoljstvo timovima pruža i humanitarni karakter natjecanja – kreirana se kreativna rješenja bez naknada ustupaju neprofitnoj organizaciji. Na pozitivnu lokalnu promjenu natjecanja ukazuje i činjenica da je riječ o domaćem klijentu.

Timovi se mogu prijaviti do 2. ožujka. ispunjavanjem obrasca dostupnog na poveznici

Valja naglasiti i da su dugogodišnji partneri natjecanja Shutterstock te Zagrebački inovacijski centar (ZICER).

FOTO: KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ