Prekrasno dizajnirani vodič kroz zagrebačku gastroscenu donosi novo iskustvo grada
Novi vodič „Eat Zagreb“ zamišljen je kao pregled najbolje gastronomske ponude u širem području Zagreba te je namijenjen sve brojnijim turističkim posjetiteljima glavnoga grada.

Novi vodič „Eat Zagreb“ zamišljen je kao pregled najbolje gastronomske ponude u širem području Zagreba te je namijenjen sve brojnijim turističkim posjetiteljima glavnoga grada.
U četvrtak 7. srpnja u 19 sati Croatian Design Superstore predstavit će svoj najnoviji projekt – prekrasno dizajnirani vodič kroz gastronomsku scenu grada i okolice namijenjenu sve brojnijim turističkim posjetiteljima Zagreba kojima nudi novo i još bolje iskustvo grada.
Eat Zagreb vizualno je i koncepcijski osmislio Superstudio, interni dizajnerski studio Croatian Design Superstorea zadužen za oblikovanje svih proizvoda i projekata, u suradnji sa Željkom Klemenčić i Milom Batinicom, poznatim novinarkama i urednicama koje potpisuju odabir i tekstove o perjanicama zagrebačkog ugostiteljstva.
– Turisti, strani ili domaći, vrlo su široka kategorija. “Gladnih ljudi” ima svih profila, ne posjećuju svi restorane visoke kuhinje niti svima odgovara zalogaj s nogu. Raspolažu različitim budžetima i vremenom, ne kreću se isključivo po centru grada i njihova očekivanja nisu ista. Stoga su i kriteriji morali biti razni, no, prije svega i svugdje, osnovno mjerilo jest hrana na tanjuru. Bez obzira je li riječ o nekom zgodnom street foodu, neizbježnom roštilju ili večeri u pet sljedova. – odgovara Mila Batinica na pitanje po kojim su kriterijima birane lokacije uvrštene u vodiču.
Vodič je na engleskom jeziku, a zamišljen je kao pregled najbolje ponude u širem području Zagreba, podijeljenom na sedam zona, u kojemu se može pronaći više od 80 najboljih i najzanimljivijih gradskih restorana, bistroa, zalogajnica i slastičarnica, kao i specijaliziranih dućana i tržnica. Vodič je također izvrstan priručnik za upoznavanje i doživljavanje lokalne kulture te nudi precizne informacije o raznovrsnoj gradskoj ponudi i inspiraciju za odlazak u novu četvrt ili isprobavanje dosad neotkrivene kuhinje.
– Bez obzira je li putnik u potrazi za nekim određenim lokalnim jelom, poput, recimo, štrukli, ili za autohtonom vinskom sortom, poput kraljevine, ili tek luta u želji za doživljajem prema kojem će pamtiti Zagreb – ova knjiga želi mu pomoći da njegovo iskustvo bude sjajno. Da i u malo vremena može pronaći ono najbolje što grad i njegova okolica nude. To može biti vrlo korisno i domaćem putniku u kratkom prolasku kroz Zagreb. Precizne informacije o najboljoj gradskoj ponudi, sve na jednom mjestu – pojasnila je Željka Klemenčić.
Vodič Eat Zagreb ostvaren je uz podršku Turističke zajednice Grada Zagreba i u partnerstvu sa Stega tiskom. Bit će dostupan u Croatian Design Superstoreu te na prodajnim mjestima Tiska, dok će se na dan događanja moći kupiti po promotivnoj cijeni. Za sve informacije možete se javiti na hello@superstudiozagreb.com.