DANI KOMUNIKACIJA 2025.
Predstavljen DKoin, prva službena festivalska kriptovaluta u Hrvatskoj; evo što nas još očekuje na Danima komunikacija
Uz rekordan broj govornika, preko 75 programskih segmenata i iskustvo koje nadilazi konferenciju – Dani komunikacija održat će se u Rovinju od 15. do 18. svibnja.
Uz rekordan broj govornika, preko 75 programskih segmenata i iskustvo koje nadilazi konferenciju – Dani komunikacija održat će se u Rovinju od 15. do 18. svibnja.
U punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će u svom 11. izdanju okupiti nekoliko tisuća sudionika! Najpoznatija humanoidna AI, najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, cyborg antropologinja, vodeća svjetska ekspertica za ekonomiju pažnje, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga, Internet’s Savviest Troll… samo su neki među komunikatorima globalne reputacije koji će se uskoro popeti na glavnu rovinjsku pozornicu, a njima će se na ostale četiri festivalske pozornice pridružiti niz domaćih i regionalnih stručnjaka – i niz popratnih sadržaja za nekoliko tisuća sudionika koji će obogatiti festivalsko iskustvo.
DKoin: prva službena festivalska kriptovaluta u Hrvatskoj
Dani komunikacija prvi su festival u Hrvatskoj, a moguće i u Europi, sa službenom festivalskom kriptovalutom. Ova inovativna inicijativa u suradnji s Electrocoinom, prva hrvatska mjenjačnica kriptovaluta, osmišljena je kao most između svijeta tržišnih komunikacija i svijeta kriptovaluta – i kao simbol sve snažnijeg povezivanja kreativne industrije s inovativnim tehnološkim rješenjima. Sudionici koji na festivalu skeniraju QR kod na festivalu i verificiraju svoj račun na platformi Electrocoin automatski dobivaju 5 DKoina, koji se mogu zamijeniti za druge kriptovalute ili povući kao ekvivalent u eurima, te se kvalificiraju za nagradnu igru DKoin Toss i vrijedne nagrade – više informacija dostupno je na poveznici.
Od 360° do plaže – sva lica Dana komunikacija
Više od 180 izvođača i više od 75 programskih segmenata raspoređenih na svim festivalskim lokacijama jamče da će ovogodišnji Dani komunikacija ponuditi sadržaj za svakoga. U fokusu su aktualne i relevantne teme: od digitalne regulative do psihologije pažnje, od redefinicije kreativnosti u eri automatizacije do iskrenih pitanja o etici, transparentnosti i odgovornosti, stvarnih učinaka tehnologije i AI-ja na biznis, brendove i društvo te mnoštva neminovnih digitalnih tema. Festival poznat po pomicanju granica i rušenju ustaljenih formata ove godine donosi sadržaj u pet jedinstvenih prostora. Glavna pozornica u dvorani AAA, prepoznatljiva po svojoj 360° pozornici, ponovno će ugostiti vrhunske stručnjake iz cijelog svijeta. Dvorana BEE posvećena je najaktualnijim temama, dok DK LLLounge nudi ležerniji format uz interakciju sudionika i govornika. Novost su dvije nekonvencionalne pozornice na otvorenom – The POOLSIDE Stage uz bazene i The OTHER BEACH, gdje će se, ako to vremenski uvjeti dopuste, na plaži održavati dodjele prestižnih strukovnih nagrada.
Središnja festivalska pozornica donosi vrhunsku produkciju upotpunjenu iskusnim voditeljima, koji će publiku voditi kroz najave glavnih zvijezda programa, ali i kroz proglašenja najboljih marketinških ostvarenja u sklopu strukovnih nagrada. Antonija Mandić, poznato lice dnevnog programa, ponovno će biti prisutna na glavnoj pozornici dvorane Hall AAA, a ove se godine dodjele nagrada sele na novu pozornicu THE OTHER BEACH. Neizostavna Ida Prester ove godine će voditi ceremonije dodjele nagrada IdejaX, Young Lions, Effie Croatia i MIXX Awards. Prvu festivalsku večer otvorit će dodjelom BalCannes priznanja za najbolje projekte iz regije dinamični dvojac Galeb Nikačević Hasci-Jare i Lela Laković.
Sjaj statua i plesnog podija
Nakon završetka dnevnog dijela programa, festivalski ritam ne usporava – slijede večernji segmenti posvećeni proslavi najboljih u domaćoj i regionalnoj komunikacijskoj industriji. Dodjele strukovnih nagrada – od proslave regionalne kreativnosti na BalCannesu, najboljeg od hrvatske kreativnosti na IdejiX te dodjela nagrada Young Lions, najboljih digitalnih ostvarenja MIXX-a do najučinkovitijih marketinških projekata natjecanja Effie – označavaju vrhunac dana, a istovremeno su uvod u njegov opušteni završetak. U četvrtak će se slavlje nastaviti u klubu Lone, gdje će DJ Rea i DJ Fynolla powered by INA rasplesati sudionike do kasno u noć. Petak je rezerviran za DJ Turka i DJ Medu powered by Antique, a festival će kulminirati završnim partyjem uz DJ Leggera i festivalske headlinere – dostojnim zatvaranjem ovog trodnevnog okupljanja kreativne industrije.
Pokret i dobar provod
Kako bi dani puni predavanja i panela započeli i završili u najboljem mogućem ritmu, sudionike očekuju dvije opcije jutarnjeg razgibavanja – Pilates i Full-body Workout, uz već dobro poznatu i omiljenu jogu uz zalazak sunca. Uz opuštanje i fokus, dobro dođe i malo akcije: zato su večernji sati rezervirani za afterpartyje na sunčanoj plaži, ako to vremenski uvjeti dopuste, gdje glazba i more stvaraju savršenu pozadinu za neformalno druženje nakon programa.
Vremena je još malo – svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.
OZNAKE:
IZVOR:
HRVATSKA UDRUGA DRUŠTAVA ZA TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE (HURA), PR
FOTO:
EMICA ELVEĐI PIXSELL