TEMATSKA SJEDNICA
Predložen paket mjera u vezi nedostatka kvalificiranih nastavnika u nastavi matematike
Na sjednici posvećenoj nedostatku kvalificiranih nastavnika u nastavi matematike doneseni zaključci jednoglasno su usvojeni, a Ministarstvu znanosti i obrazovanja predloženo je usvajanje paketa mjera.
Na sjednici posvećenoj nedostatku kvalificiranih nastavnika u nastavi matematike doneseni zaključci jednoglasno su usvojeni, a Ministarstvu znanosti i obrazovanja predloženo je usvajanje paketa mjera.
Povodom aktualnog problema nedostatka kvalificiranih nastavnika u nastavi matematike, na inicijativu dekana Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Splitu, Prirodoslovno-matematičkog fakulteta u Zagrebu te pročelnika matematičkih odjela u Rijeci i Osijeku, 6. srpnja 2021. godine održana je tematska sjednica saborskog Odbora za obrazovanje, znanost i kulturu.
Donesene zaključke članovi Odbora jednoglasno su usvojili te na temelju njih predložili Ministarstvu znanosti i obrazovanja usvajanje određenog paketa mjera. Cilj mjera jest u najkraćem mogućem roku osigurati propisnu nastavu svim osnovnim i srednjim školama kako iz matematike tako i iz svih drugih prirodoslovnih disciplina zahvaćenih ovim problemom.
Među izglasanim zaključcima izdvajamo one studentima relevantnije, a ostale možete pročitati na poveznici.
Donesene zaključke članovi Odbora jednoglasno su usvojili te na temelju njih predložili Ministarstvu znanosti i obrazovanja usvajanje određenog paketa mjera. Cilj mjera jest u najkraćem mogućem roku osigurati propisnu nastavu svim osnovnim i srednjim školama kako iz matematike tako i iz svih drugih prirodoslovnih disciplina zahvaćenih ovim problemom.
Među izglasanim zaključcima izdvajamo one studentima relevantnije, a ostale možete pročitati na poveznici.
– Postupno poboljšanje materijalnog statusa nastavnika u osnovnim i srednjim školama do razine koja će tu profesiju, a osobito nastavničke studije matematike i fizike, do konca 2026. godine učiniti konkurentnima u odnosu na inženjerske studije tih disciplina.
– Predlaže se uspostaviti nacionalni sustav stipendiranja studenata nastavničkih studija matematike i prirodoslovlja neovisno o postojećem programu stipendiranja studenata u STEM-području.
– Predlaže se dodatno osnažiti materijalni položaj nastavnika u deficitarnim disciplinama u suradnji s jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave (JLPRS) kroz socijalne politike JLPRS-a poput osiguranja stanova za najam po povoljnim cijenama, zbrinjavanja djece u programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i slično.
OZNAKE:
FOTO:
PIXABAY