Poznati su osvajači Grand Prixa natjecanja Young Lions Croatia!
– Čak 66 natjecatelja u timovima je osmišljavalo rješenja u pet natjecateljskih kategorija: Design, Digital, PR, Media i Print. Grand Prix osvojili su Maria Šimurina i Luka Mavretić (Imago Ogilvy) s projektom Dobro i naopako. – ističu iz HURA-e.
– Čak 66 natjecatelja u timovima je osmišljavalo rješenja u pet natjecateljskih kategorija: Design, Digital, PR, Media i Print. Grand Prix osvojili su Maria Šimurina i Luka Mavretić (Imago Ogilvy) s projektom Dobro i naopako. – ističu iz HURA-e.
– Čak 66 natjecatelja u timovima je osmišljavalo rješenja u pet natjecateljskih kategorija: Design, Digital, PR, Media i Print. Grand Prix osvojili su Maria Šimurina i Luka Mavretić (Imago Ogilvy) s projektom Dobro i naopako kao pobjednici u kategoriji PR, dok su pobjedu u kategoriji Digital odnijeli Dunja Verbič i Rene Filipović (Convergent Media Group). To su prema ukupnim ocjenama žirija ujedno i jedini pobjednici kategorija ovogodišnjeg natjecanja. – ističu iz HURA-e.
– O najboljima je odlučivao žiri koji je činilo deset stručnjaka iz raznolikih područja komunikacijske industrije: Vanja Bertalan (Human), Marina Bolanča (Abeceda komunikacije), Nina Išek Međugorac (Media Val), Tonči Klarić (Spellcaster), Gjuro Korać (Nivas), Marijana Novak (Pro Media Group), Sean Poropat (Studio Sonda), Jelena Slade Šilović (Cedevita), Daša Vukobratović (OMG) te Judita Gamulin (udruga BoliMe), predstavnica klijenta. – dodaju organizatori.
– Udruzi BoliMe, koja od 2014. godine javnozagovaračkim kampanjama pokušava mentalno zdravlje mladih, koje razumije kao življenje i nošenje sa svim onim što život nosi, istaknuti kao ključnu društvenu temu koja svojom prisutnošću i osviještenošću postaje temelj za osobni i društveni prosperitet, doniraju se svi materijali na kojima su natjecatelji vrijedno radili puna 24 sata. – ističu iz organizacije.
Jelena Slade Šilović, voditeljica marketinga za razvoj kategorije pića u Atlantic grupi i članica žirija natjecanja Young Lions, kaže:
– Na potrese i viruse ne možemo utjecati, ali možemo utjecati na društvenu klimu i ono čemu se nadamo u narednim godinama. Zato vjerujemo da Cedevita kao jedan od najvećih brendova u regiji i kao brend koji promiče optimizam i zajedništvo treba stati iza ovakvih projekata, poglavito u ovoj godini koja je posebno teška za komunikacijsku industriju. Tema koju smo s organizatorom odabrali – promicanje mentalnog zdravlja, koje definiramo kao kvalitetno življenje i nošenje sa svim onim što život nosi, postaje nezaobilazna i važnija no ikada. Zato me neizmjerno veseli svjedočiti realizaciji te kampanje potpisane od mladih kreativnih lavova.
– Ovakva natjecanja odličan su način da pogledamo u budućnost kreativne industrije, ustvrdimo koliko smo jaki i na čemu treba pedantnije raditi, ali i otkrijemo mlade talente i ljude u koje treba ulagati.
– Iskreno počašćeni što su HURA i Cedevita prepoznale i vrednovale naš trud, zahvaljujemo svim sudionicima Natjecanja. Cijeli nam je natjecateljski proces, od pisanja briefova, komunikacije s natjecateljima do žiriranja, potpuno novo iskustvo i zahvaljujemo na prepoznavanju i prilici. Svjesni da je pronalaženje rješenja za temu mentalnog zdravlja u našem društvu na samom početku, podržavamo i pozdravljamo sve napore pojedinaca, institucija i organizacija koji vide važnost, ali i fragilnost u obradi teme, a s krajnjim ciljem osnaživanja zajednice.