Akcijski plan za nastavu na daljinu
Održavanje nastave pretežito na daljinu jedan je od triju scenarija za sljedeću godinu
Na konferenciji održanoj danas u 9:30 ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak iznijela je Akcijski plan za nastavu na daljinu. Tri su scenarija.
Na konferenciji održanoj danas u 9:30 ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak iznijela je Akcijski plan za nastavu na daljinu. Tri su scenarija.
Ministrica znanosti i obrazovanja jutros je predstavila Akcijski plan za nastavu na daljinu. Pri tome je kao cilj toga plana istaknula spremnost na različite scenarije za sljedeću školsku i akademsku godinu, kao i definiranje mogućnosti primjene nastave na daljinu u normalnim uvjetima.
Tri scenarija za sljedeću školsku i akademsku godinu
Svi scenariji imaju elemente e-učenja, a prema prvom modelu učenici pohađaju nastavu u školama ako ih ništa ne sprečava. U drugom, mješovitom modelu neki učenici idu u školu, a drugi pohađaju nastavu online. Treći model podrazumijeva većinsku nastavu na daljinu.
Oblik nastave ovisit će o dvije grupe kriterija – epidemiološkim kriterijima i kriterijima u obrazovanju. Prva grupa kriterija podrazumijeva vjerojatnost i ozbiljnost drugog vala pandemije, širenje bolesti, rizik djece i mladih od obolijevanja i slično, a druga se grupa odnosi na spremnost na provođenje modela.
Online nastava mogla bi se provoditi i u normalnim uvjetima, primjerice, kada netko ima tešku zdravstvenu situaciju, kod učenika u izoliranim područjima, sportaša i slično. Ministrica je istaknula važnost obrnute učionice, odnosno pripremu koju učenici obavljaju kod kuće kako bi se u školi ponavljale činjenice ili mogle odraditi neke kompleksnije stvari.
Tri scenarija za sljedeću školsku i akademsku godinu
Svi scenariji imaju elemente e-učenja, a prema prvom modelu učenici pohađaju nastavu u školama ako ih ništa ne sprečava. U drugom, mješovitom modelu neki učenici idu u školu, a drugi pohađaju nastavu online. Treći model podrazumijeva većinsku nastavu na daljinu.
Oblik nastave ovisit će o dvije grupe kriterija – epidemiološkim kriterijima i kriterijima u obrazovanju. Prva grupa kriterija podrazumijeva vjerojatnost i ozbiljnost drugog vala pandemije, širenje bolesti, rizik djece i mladih od obolijevanja i slično, a druga se grupa odnosi na spremnost na provođenje modela.
Online nastava mogla bi se provoditi i u normalnim uvjetima, primjerice, kada netko ima tešku zdravstvenu situaciju, kod učenika u izoliranim područjima, sportaša i slično. Ministrica je istaknula važnost obrnute učionice, odnosno pripremu koju učenici obavljaju kod kuće kako bi se u školi ponavljale činjenice ili mogle odraditi neke kompleksnije stvari.
Detalje Akcijskog plana možete vidjeti u nastavku.– Važna je tzv. obrnuta učionica. U školi se ponavljaju činjenice, a onda učenici doma rade nešto kompleksnije za zadaću. U ovom modelu se materijali u digitalnom obliku mogu plasirati unaprijed, učenici ga pregledaju i onda se u razredu rade one kompleksnije stvari. – objasnila je Divjak.
OZNAKE: