LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Nova kulturna manifestacija u Zadru

Održana vrtna izložba cvijeća „Cvijet Zadra”

Zadar se u turističkoj sezoni sve više profilira kao jedno od najvećih turističkih središta Dalmacije. Manifestacije poput „Cvijeta Zadra“ uspijevaju popuniti nedostatak turističke ponude u predsezoni.

Zadar se u turističkoj sezoni sve više profilira kao jedno od najvećih turističkih središta Dalmacije. Manifestacije poput „Cvijeta Zadra“ uspijevaju popuniti nedostatak turističke ponude u predsezoni.

U Zadru se od 16. do 19. travnja održavao „Cvijet Zadra“, prvi zadarski sajam cvijeća. Za mjesto održavanja sajma odabrana je Obala kralja Petra Krešimira IV., odnosno zadarska riva. Izložbu je na zadarskom Forumu otvorio dogradonačelnik Zadra Zvonimir Vrančić pred brojnim gostima, posjetiteljima i uzvanicima. Iako je samom otvorenju trebala prisustvovati i predsjednica Kolinda Grabar Kitarović i posaditi prvi cvijet, nije uspjela stići na čin otvaranja.

 Zadarska komunalna tvrtka Nasadi d.o.o. pod vodstvom direktora Nasada Lenka Ugrinića, odlučila je pokrenuti prvu izložbu cvijeća, nazvanu „Cvijet Zadra“. Razlog tome su brojni uspjesi tvrtke na međunarodnim sajmovima cvijeća te duga tradicija vrtlarstva i brige za zelene površine u gradu Zadru.

Na štandovima, koji su bili smješteni na šljunkovitom dijelu rive, bile su ponuđene sadnice, sjemenje i vrtna oprema po pristupačnim cijenama. Program sajma bio je popraćen radionicama, predavanjima i glazbenim programom. Na manifestaciji je sudjelovalo 15-ak izlagača čija su se imena vidjela na pripadajućim tablicama uz 22 cvjetne gredice koje su uredili na rivi. Gredice su zasađene sezonskim cvijećem, niskim trajnicama i manjim grmovima.

Uglavnom su izlagači bila komunalna poduzeća iz Zadra, Zagreba, Splita, Šibenika, Varaždina, Osijeka te nekoliko manjih tvrtki kojim prednjače Obiteljska poljoprivredna gospodarstva (OPG), koja su kroz ovu manifestaciju uvidjeli odličnu priliku za promidžbu i proboj na tržište. Prostor od Sveučilišta u Zadru do Pozdrava suncu i Morskih orgulja ubuduće će uljepšavati čak 60 000 sadnica koje će ostati zasađene cijelu sezonu.

Sajam je popratila donekle ograničena medijska zainteresiranost, koja se bazirala na izvještajima lokalnih radio postaja, portala, regionalnih novina i televizijskih postaja. To nije neobično s obzirom na to da je ovo tek nastala manifestacija, te se tek sljedećih godina očekuje prepoznavanje vrijednosti ove manifestacije u očima šire publike.

Ono po čemu je sajam „Cvijet Zadra“ važan je to što je prva manifestacija ovakve vrste u Dalmaciji, a njegovo održavanje u predsezoni dodatno obogaćuje, odnosno produžuje turističku ponudu grada. Turisti odavno nisu zadovoljni samo s morem i suncem kao turističkom ponudom te upravo ovakve manifestacije podižu turističku uslugu na viši nivo. Možemo se nadati da će ova manifestacija postati trajna, svake godine s bogatijim i kvalitetnijim sadržajem, te da će se na taj način uskladiti daljnji razvoj hortikulture i turističke ponude Zadra.

FOTO: BRANKO BRADAŠ