LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
RAZNOVRSTAN PROGRAM

Od ravnopravnosti, dječjih prava i informiranja do poboljšanja turizma – kako komuniciranjem doprinijeti zajednici?

Objavljen je raspored popularnog festivala kreativnosti i komunikacija – a velike državne i europske institucije pridružuju se zajednici domaćih komunikatora kako bi zajedno potaknuli razgovor o aktualnim temama bitnima za cijelo društvo.

Objavljen je raspored popularnog festivala kreativnosti i komunikacija – a velike državne i europske institucije pridružuju se zajednici domaćih komunikatora kako bi zajedno potaknuli razgovor o aktualnim temama bitnima za cijelo društvo.

Dupkom pune festivalske dvorane, kvalitetne i aktualne teme, globalni lideri te punjenje kreativnih baterija u proljetnom ambijentu rovinjskoga hotela Lone među domaćim liderima iz svijeta tržišnih komunikacija – u punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će u svom devetom izdanju od 20. do 23. travnja okupiti nekoliko tisuća sudionika. Objavljen je službeni raspored festivala; sudionici se i ovoga puta mogu uključiti u cijeli niz zanimljivih rasprava o temama značajnim za industriju, kao i za društvo u cjelini, a neke od njih izdvajamo u nastavku.
 

EUROPE, FOREIGN INTERFERENCE AND INFORMATION MANIPULATION

 

Prije početka 21. stoljeća bilo je nezamislivo da ćemo imati informacija u tolikoj mjeri da ćemo postati dezinformirani – na opasnost od dezinformacija u Europskoj uniji i njihov utjecaj na javno mišljenje i demokraciju utječu i strani akteri, koji lažnim informacijama napadaju EU, te, naravno, društvene mreže kao izvori niza neistinitih podataka. No, Europska komisija u Hrvatskoj smatra da je moguće pobijediti, što je upravo tema njihova panela: Europe, Foreign Interference and Information Manipulation. Domaćin razgovora bit će Ognian Zlatev (voditelj predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj), a pridružit će mu se Jasna Jelisić (voditeljica, Western Balkans Task Force, European External Action Service) te će u razgovoru sa sudionicima zajedno istaknuti suradnju u borbi protiv dezinformacija.
 

SUGAR RUSH

Provjeri kada će se popularni Dani komunikacija održati sljedeće godine!


 

Prekomjerna težina u ranom djetinjstvu može imati značajan utjecaj na fizičko i mentalno zdravlje djece, kvalitetu njihova života, a povisuje rizik od pretilosti i drugih kroničnih nezaraznih bolesti u odrasloj dobi. Brojni su uzroci, ali jedan je od značajnijih taj što su djeca izložena oglašavanju prehrambenih proizvoda s visokim udjelom masti, soli i šećera (HFSS). UNICEF Hrvatska na panelu Sugar Rush: Examining the Effects of Advertising HFSS to Children upozorit će na taj rastući problem i savjetovati kako odgovornijim marketingom možemo stvoriti okruženje koje promiče pravilne prehrambene izbore. Domaćin panela bit će Martina Prokl Predragović (komunikacijska konzultantica, UNICEF Croatia), a u razgovoru o suradnji različitih sektora pridružit će joj se Anđela Buljan Šiber (predsjednica uprave, HURA i IAB Croatia / Izone), Maja Lang-Morović (prof. rehabilitator, Hrvatski zavod za javno zdravstvo) i Lidija Gamulin (voditeljica partnerstava, UNICEF Hrvatska).
 

EUROPE OF EQUALITY
 

Način rada mijenja se pri uvođenju novog zakona – nekad su te razlike jedva primjetne, a nekad one mogu potaknuti korjenitu promjenu. Primjer je takve revolucionarne promjene Direktiva o ženama na čelnim pozicijama, koja zahtijeva povećanje udjela žena na vodećim pozicijama do 2026. godine. Ovaj korak prema rodno osviještenoj politici, boljoj ravnoteži poslovnog i privatnog života i uklanjanju rodnih razlika na tržištu rada bit će tema panela Europe of Equality by European Commission in Croatia, koji će voditi Andrea Čović Vidović (zamjenica voditelja Ureda Europske komisije u Hrvatskoj te voditeljica odnosa s javnošću EK u Hrvatskoj), a u razgovoru sa sudionicima festivala pridružit će joj se Marina Burazer (direktorica marketinga, Fortenova grupa).
 

SHOW ME THE MONEY!
 

Na Danima komunikacija objavljeni dobitnici prestižnih nagrada za najefikasnije marketinške projekte


Hrvatska je često odredište velikih produkcija i filmskih ekipa: neki su od najpoznatijih primjera nezaobilazna Igra prijestolja snimana u Dubrovniku ili hrvatski otok Vis, koji je glumio Grčku u filmu Mamma Mia: Here We Go Again. Sve su to bile odlične prilike da se Hrvatska progura u svijetu showbuzza, ali kada će se napokon zaista predstavljati Hrvatska? Kada ćemo se udaljiti od imidža jeftine destinacije za snimanje filmova i potruditi se da naša prekrasna turistička odredišta postanu prepoznatljiva u svijetu? Hrvatska gospodarska komora panelom Show Me the Money! Film Productiona for a Good Job in Croatia uz predstavnicu Jagodu Divić (samostalna savjetnica, Hrvatska gospodarska komora) i sugovornika Dalibora Matanića, hvaljenoga scenarista i filmskoga redatelja, na Danima komunikacija skrenut će pažnju iz poslovne perspektive na brendiranje Hrvatske filmom, što može pomoći ne samo lokalnim filmašima nego i cijeloj turističkoj branši.
 

COMMUNICATING EUROPE IN TIMES OF POLYCRISIS

Nedavna događanja na svjetskom planu suočavaju kako građane, tako i kreatore politika s velikim izazovima. Ipak, poslužila su i kao katalizator za nova rješenja i politike u raznim područjima, od digitalne i zelene tranzicije pa sve do sigurnosti. Jedan je od primjera i EU Artificial Intelligence Act, koji predstavlja prvu horizontalnu regulaciju umjetne inteligencije na svijetu, čime Europa dospijeva na čelo u postavljanju globalnih standarda. Upravo će to biti jedna od tema razgovora Ureda Europskoga parlamenta u Hrvatskoj Communicating Europe in times of polycrisis, u kojemu će sudjelovati Maja Ljubić Kutnjak (Odnosi s medijima, Ured Europskog parlamenta u Hrvatskoj) i Milly Doolan (generalna direktorica, Euronavigator).

I ranije prepoznati po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja iskače iz uobičajenoga i potiče na promjenu, Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija. Prijave za sudjelovanje na jednom od najboljih svjetskih evenata prema dvostrukoj nominaciji britanskoga Association Excellence Awardsa moguće su na www.danikomunikacija.com.

Dani komunikacija: Poznata su imena panelista i tema ovogodišnjeg festivala


 

FOTO: DANI KOMUNIKACIJA, PRESS