Novih 40-ak filmova uskoro će biti dostupno na platformi Digitalna filmska naSTAVa
U novom naSTAVnom ciklusu, najavljuju iz Hrvatskog filmskog saveza, platforma donosi pregršt novih filmova nagrađivanih na njegovim prošlogodišnjim revijskim programima.
U novom naSTAVnom ciklusu, najavljuju iz Hrvatskog filmskog saveza, platforma donosi pregršt novih filmova nagrađivanih na njegovim prošlogodišnjim revijskim programima.
– Zbog velikog interesa program je preveden na engleski te dostupan za korištenje učenicima i nastavnicima izvan hrvatskog govornog područja. – ističu iz HFS-a.
Predstavnici HFS-a tvrde da je na platformi dosad zabilježeno 20 189 posjeta te 4838 korisnika u svim županijama u Hrvatskoj te da je više od 800 učenika sa svojim nastavnicima imalo priliku u deset termina u trajanju od jednog školskog sata pogledati niz kratkometražnih filmova te ih analizirati i interpretirati zahvaljujući unaprijed pripremljenim metodičkim materijalima, kvizovima i uvodnim videoobraćanjima voditelja Digitalne filmske naSTAVe.
– Zahvaljujući otvorenosti i interaktivnosti platforme, učenici imaju priliku ponovno pogledati filmove te samostalno odgovoriti na pripremljena pitanja uz pomniju analizu sadržaja. Navedeno podrazumijeva stjecanje temeljnih filmoloških znanja, oblikovanje filmske pismenosti i razumijevanje audiovizualnog jezika. Kako bi Digitalna filmska naSTAVa bila još interaktivnija novitet je u ovom ciklusu mogućnost komentiranja filmova, gdje učenici mogu podijeliti svoje dojmove ili postavljati pitanja. – dodaju.
Osim za učenike, platforma nudi metodičku teoriju za stručno usavršavanje učitelja.
– Digitalna filmska naSTAVa funkcionira i kao oblik dodatnoga stručnog usavršavanja učitelja, nastavnika i profesora. Naime, zahvaljujući programu i načinu njegove provedbe, nastavnici upoznaju osnove metodike nastave filma, dobivaju uvid u iskušanu praksu filmske edukacije učenika, kao i uvid u recentno filmsko stvaralaštvo djece i mladih. Osim navedenog, nastavnici stručnim usavršavanjima iz područja audiovizualne edukacije postaju konkurentniji na tržištu rada te im se otvaraju nove mogućnosti za rad s djecom i mladima. – ističu iz HFS-a.
– Trend povećanja broja filmskih djela kod djece i mladih te sve veći broj filmskih i videodružina u školama pokazatelj je, ali i rezultat konstante edukacije mladih ljudi i njihovih profesora u području filmske i medijske pismenosti. Tako i u novom ciklusu Digitalne filmske naSTAVe možemo očekivati još veći porast korisnika te jačanje svijesti o važnosti ovakve edukacije u obrazovanju djece i mladih ljudi. – poručuju.