LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
prvi dan u prometu

Novi (stari) tramvaj u gradu

Ovaj polovni tramvaj ima kapacitet za prijevoz 159 putnika, uključujući 62 sjedala.

Ovaj polovni tramvaj ima kapacitet za prijevoz 159 putnika, uključujući 62 sjedala.

Zagrebačke je ulice u srijedu, 27.prosinca 2024., obišao prvi od 11 polovnih tramvaja iz Njemačke te uspješno obavio probnu vožnju kroz centar grada. Ova prva vožnja označava početak korištenja njemačkih vozila u javnom tramvajskom prometu. Tramvaj će prvo voziti na liniji 12, a ostatak flote očekuje se u sljedećim mjesecima, prenosi Zagreb info.
 


VEZANO: Zadnja šansa za zamjenu zaostalih kuna u eure – promjene u 2024. koje trebate znati



Nova godina - 11 novih tramvaja


Ovo je prvi od 11 njemačkih vozila kupljenih od strane zagrebačke vlasti po cijeni od 2,7 milijuna eura koji će se pridružiti zagrebačkom tramvajskom sustavu. Ostatak flote, koji se očekuje tijekom 2024. godine, također će pridonijeti modernizaciji i unaprjeđenju javnog prijevoza u glavnom gradu Hrvatske.

Neke od zagrebačkih ulica će u nedjelju biti zatvorene, što će utjecati na gradski promet. Evo i zašto


Prethodno je tramvaj prošao kroz intenzivne pripreme, uključujući tehnički pregled, ispitivanje duž tramvajske mreže, ugradnju sustava za naplatu i praćenje, te obuku osoblja od strane stručnjaka iz Augsburga.

Uskoro počinje Tjedan Sveučilišta u Zagrebu, pridružite se bogatom nizu događanja


 


VEZANO: ZET besplatni kuponi za 2024. godinu: ostvarujete li pravo na njih?



Ovaj polovni tramvaj ima kapacitet za prijevoz 159 putnika, uključujući 62 sjedala. Unatoč svojih 27 godina, gradonačelnik Tomislav Tomašević ističe da su ovi tramvaji „de facto" stari 10-15 godina zbog modernizacije koja je provedena 2000-ih godina. Isporuka preostalih tramvaja bit će dovršena tijekom iduće godine, a planirano je da će ova vozila opsluživati linije 1, 2, 3, 5, 9, 11, 12 i 17.

U budućnosti se također očekuje dolazak potpuno novih Končarevih tramvaja, a ZET razmatra razvoj vozila na alternativne pogone, poput vodika ili struje, kako bi dalje unaprijedili javni prijevoz u Zagrebu. Svi ovi planovi dio su strategije usmjerene prema modernizaciji i ekološkoj održivosti tramvajskog prometa u gradu.

Danas slavimo 150 godina zagrebačkog sveučilišta kakvo poznajemo danas


IZVOR: ZAGREB.INFO
FOTO: FOTO: STUDENTSKI.HR VIA CANVA, ILUSTRACIJA