Next Balkans natjecanje je inovativnih i neobičnih kreativnih rješenja
Tema Next Balkans konferencije bit će “NEXT ZONA: Kreativni pogon” O svojim poslovnim iskustvima govorit će priznati regionalni stručnjaci iz svijeta marketinga i odnosa s javnošću te će nam kroz vlastita iskustva približiti izazove s kojima se nose prilikom stvaranja kampanja, suradnje s agencijama/klijentima te trendovima.
Tema Next Balkans konferencije bit će “NEXT ZONA: Kreativni pogon” O svojim poslovnim iskustvima govorit će priznati regionalni stručnjaci iz svijeta marketinga i odnosa s javnošću te će nam kroz vlastita iskustva približiti izazove s kojima se nose prilikom stvaranja kampanja, suradnje s agencijama/klijentima te trendovima.
Klijent je rekao ne, a mi kažemo POKAŽI SE! moto je Next Balkans natjecanja u sklopu istoimene konferencije koja će se održati početkom ožujka u Zagrebu, u organizaciji magazina Brend kultura podržanog od strane Superbrandsa Hrvatska.
– Nakon toliko godina rada odlučili smo razgolititi struku i pokazati tko čini industriju kreativnih rješenja, ali u jednom sasvim drugom kontekstu. U sklopu konferencije Next Balkans održat će se natjecanje kreativnih rješenja koja nikada nisu vidjela svjetlo kampanja – kažu organizatori.
Tema Next Balkans konferencije bit će NEXT ZONA: Kreativni pogon. O svojim poslovnim iskustvima govorit će priznati regionalni stručnjaci iz svijeta marketinga i odnosa s javnošću te će nam kroz vlastita iskustva približiti izazove s kojima se nose prilikom stvaranja kampanja, suradnje s agencijama/klijentima te trendovima.
Natjecanje za nagradu Next Balkans otvoreno je u prosincu 2016., stoga organizatori pozivaju sve zainteresirane da pokažu svoje radove, prijave ih na Next Balkans 2017. natjecanje i dokažu da baš njihova agencija ima odlične ideje, koncepte, slogane i zamisli!
– Pokažite nam rješenja koja su bila previše smjela, previše šarena, previše "clean", totalno van konteksta ali ipak originalna i inovativna. Nevažno je što nisu prošla i iz kojih razloga nisu. Ono što nas veseli želja je da ipak budu viđena i potvrdimo činjenicu da struku čini kreativna regija. – kažu organizatori
Nagrade se dodjeljuju u sljedećim kategorijama: Logotipi, Print, Radio, Video, Web dizajn, Gerilla, Social, Aplikacije, a ocjenjuju se originalnost i inovativnost. Prijaviti se mogu pojedinci, kreativne agencije, agencije za odnose s javnošću i svi zainteresirani pojedinci.
Konferenciju i natjecanje organizira besplatni stručni magazin za brendiranje Brend kultura, powered by Superbrands te agencija Dhar media.