Najutjecajniji oglašivač svijeta i poznati bihevioralni strateg na Danima komunikacija
Poznata su prva imena festivala – Keith Weed, kojeg Forbes već treću godinu u nizu proglašava najvećim i najutjecajnijim svjetskim marketingašem, potvrdio je dolazak u Hrvatsku na Dane komunikacija, a najavljen je i Rory Sutherland, britki strateški um, autor i ekscentrični govornik s milijunima pregleda na TED Talku.
Poznata su prva imena festivala – Keith Weed, kojeg Forbes već treću godinu u nizu proglašava najvećim i najutjecajnijim svjetskim marketingašem, potvrdio je dolazak u Hrvatsku na Dane komunikacija, a najavljen je i Rory Sutherland, britki strateški um, autor i ekscentrični govornik s milijunima pregleda na TED Talku.
Najutjecajniji direktor marketinga na svijetu 2017, 2018. i 2019. prema Forbesu i stručnjak koji stoji iza jedne od najvećih promjena u marketinškoj industriji u posljednjem desetljeću – zaokreta prema marketingu sa svrhom koji ima moć promijeniti društvo, a ne samo prodati proizvod – dolazi na Dane komunikacija. Legendarni Keith Weed, donedavni dugogodišnji direktor marketinga Unilevera – drugog najvećeg oglašivača na svijetu, kojeg ćemo od 2. do 5. travnja u Rovinju imati priliku poslušati uživo, svoj je profesionalni život posvetio neprestanom inoviranju komunikacijske industrije. Utjecaj koji ostvaruje na brendove te društvo u cjelini donio mu je 2018. i nagradu za životno djelo.
A koje su skrivene prilike u ponašanju potrošača? Zašto će oglašavanje uvijek biti jedna od najvažnijih sastavnica komunikacijske sfere? Odgovore će nam dati ni više ni manje nego dopredsjednik Ogilvyja, velike oglašivačke agencije sa 132 ureda u 83 zemlje diljem svijeta, i jedan od najfascinantnijih, najutjecajnijih komunikacijskih stratega današnjice – Rory Sutherland! Zabavan i pomalo ekscentričan Sutherland, koji za sebe tvrdi da živi u bivšem domu Napoleona III, ali, nažalost, na tavanu, postavio je temelje bihevioralne ekonomije Ogilvyja te korištenja psiholoških i marketinških tehnika u definiranju ljudskog ponašanja. U Rovinju će govoriti upravo o persuazivnim tehnikama koje brišu granice između oglasa i zabave.
– Iz godine u godinu Dani komunikacija pomiču vlastite granice i uspijevaju dovesti najbolje svjetske stručnjake. Kada oni, ujedno globalni predvodnici industrije, o nama svijetom šire dobar glas, znamo da radimo nešto stvarno pozitivno za struku. – izjavila je predsjednica Uprave HURA-e Anđela Buljan Šiber.
Dunja Ivana Ballon, direktorica festivala i programa, nadovezala se:
– Obišli smo svijet te na Dane komunikacija doveli 20 imena koja su izdominirala tržištem i učinila marketinšku industriju jednom od najzanimljivijih na svijetu.
Na konferenciji za medije povodom novog izdanja festivala Ballon je dodala kako su upravo najavljeni Weed i Sutherland – najutjecajniji oglašivač svijeta i jedan od najutjecajnijih agencijaša svijeta – samo dvojica od dvadeset svjetskih lidera iz raznih sfera industrije koji će se pridružiti festivalu te kako će upravo zato Rovinj tijekom Dana komunikacija biti vjerojatno jedina prilika u životu da ih upoznamo, a pritom se i odlično zabavimo na ovom ne tako tipičnom festivalu.
Prijave za sudjelovanje na Danima komunikacija, jednom od najboljih svjetskih evenata prema britanskom Association Excellence Awardsu, moguće su na službenoj stranici festivala. Interes za osmo izdanje već je sad nadmašio lanjske brojke i očekivanja, stoga organizatori pozivaju na ranije prijave i rezervaciju smještaja.