Na natjecanje Kako OSvajati glagoljicom u novom mileniju mogu se prijaviti svi zainteresirani studenti i nastavnici
Kreativni planet kategorija je natjecanja koja se odnosi na sve zainteresirane studente i nastavnike visokih učilišta u Hrvatskoj i inozemstvu, a prijave su otvorene do 23. ožujka. Kako okupiti tim, na čemu se idejno rješenje temelji te detalje oko održavanja natjecanja donosimo u članku.
Kreativni planet kategorija je natjecanja koja se odnosi na sve zainteresirane studente i nastavnike visokih učilišta u Hrvatskoj i inozemstvu, a prijave su otvorene do 23. ožujka. Kako okupiti tim, na čemu se idejno rješenje temelji te detalje oko održavanja natjecanja donosimo u članku.
Ekonomski fakultet u Osijeku 23. travnja 2020. godine organizira Milenijsko natjecanje iz kreativne industrije, koje je ujedno nacionalnoga i međunarodnog karaktera za srednjoškolce i studente. Ovogodišnja je tema natjecanja Kako OSvajati glagoljicom u novom mileniju?.
Tri su kategorije prijave na natjecanje. Kreativni sat odnosi se na nastavnike i učenike srednjih škola u Republici Hrvatskoj, Kreativni kalendar na nastavnike i srednjoškolce izvan Republike Hrvatske, a Kreativni planet odnosi se na nastavnike i studente visokih učilišta u Hrvatskoj i inozemstvu.
Različiti su rokovi za prijavu natjecateljskih timova, a studentima je važan datum 23. ožujka. Voditelj tima nastavnik je fakulteta te prijavljuje do tri studenta po timu i može voditi dva natjecateljska tima. Studenti mogu sudjelovati u samo jednom timu. Idejno rješenje tim mora predati do 10. travnja ispunjavanjem obrasca koji će biti dostupan na internetskoj stranici Natjecanja.
Voditelj tima usmjerit će rješenje natjecateljskoga tima s ciljem populariziranja teme Natjecanja u jednom ili više sektora kreativne industrije, a ostvaruje se interdisciplinarnim pristupom u primjeni znanstveno-istraživačkih rješenja ili praktično primjenjivih rješenja. Dana 23. travnja održat će se predstavljanje svih idejnih rješenja petominutnim izlaganjem pred članovima prosudbenog povjerenstva kategorije, javljanjem uživo i to uporabom neke od digitalnih platformi ili dostavljenom snimkom video-prezentacije.
Podsjetimo, misija je Milenijskoga natjecanja potaknuti na kreativno djelovanje u području kreativne industrije te stvoriti poslovne prilike uporabom kulture kao glavnoga resursa. Natjecatelji su tako ujedno potaknuti izvoziti vlastita idejna rješenja povezana s povijesnim i kulturnim nasljeđem, a koja će biti ostvarena suvremenom tehnologijom.