Mr. Bingo, kojeg je The Guardian prozvao „troll for hire“, dolazi na Dane komunikacija
Mr. Bingo globalno je poznati ilustrator koji za život zarađuje smišljajući apsurdne projekte poput onoga u kojem je prodavao vlastito prijateljstvo na godinu dana. U Rovinju će govoriti o alternativnim načinima zarađivanja za život.
Mr. Bingo globalno je poznati ilustrator koji za život zarađuje smišljajući apsurdne projekte poput onoga u kojem je prodavao vlastito prijateljstvo na godinu dana. U Rovinju će govoriti o alternativnim načinima zarađivanja za život.
Na Dane komunikacija iz Londona u Rovinj dolazi nam Mr. Bingo, još jedan izrazito zanimljiv govornik koji svojim nastupom i djelovanjem iskače iz mase. Vrhunski je ilustrator, arhitekt uspješnih, kontroverznih projekata poput projekta Hate Mail u kojem su ga nepoznati ljudi plaćali da im šalje uvredljive, unikatno ilustrirane razglednice.
Nakon uspjeha ovog projekta i nekoliko sličnih, moglo bi se reći suludih projekata, Mr. Bingo odlučio je oprostiti se s radom isključivo za klijenta i kompaniju te zarađivati za život kao slobodni umjetnik.
– O intrigantnom karakteru Mr. Binga govori i činjenica da ga je upravo prestižni The Guardian prozvao „troll for hire”. On oživljuje ideje koje bi se mnogi posramili reći na glas, a Mr. Bingo upravo provokativne i naizgled apsurdne ideje vrlo uspješno unovčuje i na njima gradi karijeru. – istaknula je direktorica Dana komunikacija i direktorica programa festivala Dunja Ivana Ballon.
Na predavanju u Rovinju pod nazivom Alternativni način kako zaraditi za život na svoj duhovit i dinamičan način provest će nas posljednjim 20 godina života koje je obilježio nizom uspješnih projekata i pokojim neuspješnim poput onoga da pokuša prodati godinu dana svog prijateljstva.
Mnogima još uvijek nije jasno kako to uspijeva, ali Mr. Bingo za život zarađuje smišljajući naizgled apsurdne projekte. U okviru jednog od projekata nagrađivao je sudionike svoje Kickstarter kampanje čišćenjem po kućama, opijanjem u vlaku, slanjem kraljičina pornografskog crteža ili pak nepristojnim pozivom na Božić.
Globalno poznati majstor provokacije koji ne mari za tuđa mišljenja danas iza sebe ima hvalevrijedan portfelj u kojem se nalaze klijenti poput Microsofta, BBC-a, Nikea, Volkswagena i MTV-a.