MOL Grupa traži start-upove s inovativnim rješenjima
Do 23. listopada traju prijave start-upova za sudjelovanje u tromjesečnom programu MOL grupe koji će se održati u Budimpešti.
Do 23. listopada traju prijave start-upova za sudjelovanje u tromjesečnom programu MOL grupe koji će se održati u Budimpešti.
MOL Grupa objavila je pozivan natječaj za start-upove s inovativnim rješenjima iz područja mobilnosti, maloprodaje, isporuke i distribucije, loyalty marketinga te big data. Ovaj tromjesečni program, koji će se odvijati u Budimpešti u suradnji s mađarskom inkubator agencijom Design Terminal, namijenjen je onima čija rješenja ispunjavaju jedan od ciljeva strategije MOL Grupe 2030: postati prvi izbor kupaca u pokretu.
Na sudjelovanje u programu poziva start-upove čija su rješenja trenutno u razvijenoj fazi rasta. MOL će program implementirati zajedno sa spomenutom inkubator agencijom, koja posjeduje praktično iskustvo i dokazanu uspješnost u suradnji sa start-upovima.
Program, s početkom u siječnju, trajat će tri mjeseca i odvijat će se u Budimpešti, u Mađarskoj. Prijave se zaprimaju do 23. listopada. Selekcijski proces imat će dvije faze – online prijavu, nakon koje će uslijediti selekcijski kamp, gdje će odabrani kandidati imati priliku predstaviti svoja rješenja, timove i vizije te o njima razgovarati s predstavnicima MOL Grupe i agencije Design Terminal. U okviru selekcijskog kampa održat će se pitch natječaj, kada će se četiri-pet start-up tvrtki odabrati za izravnu suradnju s vodećom kompanijom u Srednjoj i Istočnoj Europi te za korištenje međunarodne baze od 10 milijuna kupaca i velike maloprodajne mreže. Sudionici programa dobivat će individualnu podršku i mentorstvo od poslovnih vođa MOL Grupe te iz velikog mentorskog tima agencije Design Terminal, a na raspolaganju će im biti i različite radionice te uredski prostor. Na kraju programa uspješni bi start-upovi mogli dobiti priliku za uspostavljanje dugoročnog partnerstva s MOL-om, u funkciji dobavljača inovativnih proizvoda i usluga.
MOL Grupa vjeruje kako su napredak u tehnologiji te nove navike potrošača iz temelja promijenili čitavu industriju, a posebice onaj dio koji se do sada smatrao maloprodajom goriva. Njezina se strategija 2030. temelji na pretpostavci da pred trenutne načine poslovanja treba postavljati izazove kako bi kompanija zadržala vodstvo u razdoblju nakon vrhunca potražnje za motornim gorivima. Inovacije vidi kao jedan od načina za odgovaranje na potrebe kupaca koje se mijenjaju velikom brzinom, stoga je odlučila zaviriti u start-up zajednicu i potražiti ideje koje će iskustvo korisnika podići na sljedeću, višu razinu. Kako biste saznali više o programu, posjetite službenu stranicu.