Mol Grupa dobitnik brončane nagrade Stevie za program privlačenja i razvoj talenata studenata
Uz pomoć slogana „Priključi se! Ako se usudiš“, MOL Grupa tragala je za studentima geološkog i naftnog inženjerstva za svoj odjel istraživanja i proizvodnje nafte i plina.
Uz pomoć slogana „Priključi se! Ako se usudiš“, MOL Grupa tragala je za studentima geološkog i naftnog inženjerstva za svoj odjel istraživanja i proizvodnje nafte i plina.
MOL Grupi, vodećoj međunarodnoj kompaniji u industriji nafte i plina, 26. veljače dodijeljena je brončana nagrada Stevie, i to na 11. natjecanju International Business Awards (IBA) koje nagrađuje najbolje poslovne projekte.
MOL Grupi nagrada je dodijeljena u kategoriji Reputacija i upravljanje brandom za komunikacijsku kampanju UPPP projekta, novog I&P (istraživanje i proizvodnja) programa za privlačenje i razvoj talenata, a koji je namijenjen studentima te diplomantima geološkog i naftnog inženjerstva.
– Oduševljeni smo što je i tako prestižna globalna organizacija prepoznala napore MOL Grupe u podizanju svijesti o našem programu za privlačenje i razvoj talenata. Osobito sam ponosan na to što smo nagradu za PR dobili u Njemačkoj, jednom od najkonkurentnijih medijskih tržišta svijeta. – istaknuo je Dominic Köfner, potpredsjednik za korporativne komunikacije MOL Grupe.
– Našim nagrađivanim programima stvaramo prilike za vrhunske talente koji su spremni prihvatiti poslovne izazove u međunarodnom okruženju. – dodao je Köfner.
Program UPPP Technical Placement pruža jedinstvenu priliku za vrhunske kvalificirane mlade pojedince koji se mogu priključiti MOL-ovom odjelu za istraživanje i proizvodnju nafte i plina, te započeti svoju karijeru u uspješnoj međunarodnoj kompaniji.
Studenti su se tijekom 2014. godine mogli prijaviti na program koji je bio organiziran u dvije faze. PR kampanju za UPPP osmislila je njemačka komunikacijska agencija F&H Porter Novelli kako bi podigla svijest o programu među ciljnim skupinama u 10 država.
Uz pomoć slogana „Priključi se! Ako se usudiš“, MOL Grupa tragala je za studentima geološkog i naftnog inženjerstva za svoj odjel istraživanja i proizvodnje nafte i plina.
Kroz PR alate, kao što su kratki intervjui (speed-dating), webinari te gostujuća predavanja na fakultetima, MOL Grupa privukla je gotovo 3 000 studenata s 27 odabranih sveučilišta iz 14 zemlji svijeta.
Više informacija o UPPP-u možete pronaći na službenoj internetskoj stranici i na Facebooku.
Stevie nagrade dodjeljuju se u šest programa: The International Business Awards, The American Business Awards, The Asia-Pacific Stevie Awards, The Stevie Awards for Women in Business te Stevie Awards for Sales & Customer Service. Prijave za šesti program, The German Stevie Awards, moguće su od 18. kolovoza. Odajući priznanje poslovnim organizacijama svih vrsta i veličina, kao i njihovim zaposlenicima, Stevie prepoznaje izvrsnost na radnom mjestu.