LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Natjecanje u komunikacijskoj industriji

Mladi profesionalci, prijavite se na Young Lions i predstavljajte Hrvatsku u Cannesu

Do 10. ožujka zaprimaju se prijave nezavisnih profesionalaca ili zaposlenika agencija u timu od dvoje ljudi do 30 godina starosti koji će se tijekom 24 sata u kategorijama Design, Digital, Media, Print ili PR boriti za pobjedu i plasman na natjecanje u Cannesu.

Do 10. ožujka zaprimaju se prijave nezavisnih profesionalaca ili zaposlenika agencija u timu od dvoje ljudi do 30 godina starosti koji će se tijekom 24 sata u kategorijama Design, Digital, Media, Print ili PR boriti za pobjedu i plasman na natjecanje u Cannesu.

U tijeku su prijave za najpopularnije natjecanje za mlade profesionalce u komunikacijskoj industriji – Young Lions Croatia koji organizira HURA u suradnji s Cannes Lionsom. Pobjednici će predstavljati Hrvatsku na međunarodnom natjecanju u Cannesu gdje će odmjeriti snage s kolegama iz cijelog svijeta. Odlazak u Cannes i nagrada u vrijednosti od 45 000 kuna – čeka najbolji natjecateljski par.

Da su mladi talenti oglašivačke i PR industrije vrlo brzo prepoznali važnost natjecanja govori činjenica da je prošlogodišnje izdanje bilo rekordno po broju prijava – gotovo 60% više nego za prethodnu godinu. Grand Prix pobjednici bili su Matko Buntić (Designer) i Fran Mubrin (Creative Director) iz agencije 404 te su povodom otvaranja prijava na ovogodišnje natjecanje svima koji još razmišljaju hoće li se prijaviti poručili:

– Young Lions jedno je od najzanimljivijih iskustava u našoj karijeri. Odlazak u Cannes definitivno je najbolji dio, ali i cijelo natjecanje odlična je prilika za stjecanje novih znanja koja nam pomažu da još bolje i kreativnije riješimo izazove u svakodnevnom radu. Svi koji imaju dvojbu prijaviti se ili ne, nemojte previše razmišljati jer je odlazak u Cannes nešto što ćete pamtiti cijeli život. Sretno i uživajte na natjecanju!

Četvrto izdanje natjecanja drugo je po redu koje će se održati u Zagrebu, dok će nagrade biti dodijeljene u Rovinju na festivalu Dani komunikacija koji okuplja najbolje iz domaće industrije. Mladi će, osim prilike za profesionalnim usavršavanjem, svojim projektom učiniti i dobro djelo. Natjecateljski zadatak zapravo je kreiranje rješenja koje će bez naknade biti ustupljeno neprofitnoj organizaciji.

Sudjelovati mogu nezavisni profesionalci ili zaposlenici agencija u timu od dvoje ljudi do 30 godina starosti, a za finalno rješenje imaju 24 sata. Organizatori poručuju da samim natjecanjem i bogatom nagradom žele uložiti u mlade hrvatske profesionalce i time ih ponukati da ostanu raditi i živjeti u Hrvatskoj.

Mladi robotičari iz Kutine idu na europsko natjecanje uz potporu županije


Upravo zbog toga, za razliku od prijašnjih, ove godine priliku za otići u Cannes imaju svi natjecateljski parovi koji osvoje prvo mjesto u jednoj od pet kategorija – Design, Digital, Media, Print i PR. Organizatori tradicionalno sponzoriraju troškove puta, smještaja i kotizacije pobjedničkog para Grand Prixa za festival Cannes Lions 2019, dok agencije imaju mogućnost financirati troškove svojih zaposlenika ako osvoje prvo mjesto u pojedinim kategorijama.

Nastavno na pozitivno iskustvo prošle godine organizatori Dana komunikacija odlučili su i ove godine uključiti predstavljanje radova finalista natjecanja u službeni program festivala. Timovi se mogu prijaviti do 10. ožujka 2019. godine pomoću obrasca dostupnog na službenoj stranici festivala.  

PMF se pohvalio sjajnim rezultatima hrvatskih učenika na međunarodnim olimpijadama znanja


IZVOR: KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ
FOTO: 404 AGENCY