DANI KOMUNIKACIJA 2024
Mlade nade komunikacijske industrije iz agencije 404 osvojile Grand Prix natjecanja Young Lions Croatia
Natjecanje Young Lions Croatia pruža priliku mladim kreativcima da pokažu svoj talent u borbi za titulu najboljih u nacionalnoj komunikacijskoj industriji. Kao i prethodnih godina, cilj natjecanja je bio istaknuti mlade hrvatske talente i istovremeno naglasiti važnost očuvanja našeg planeta.
Natjecanje Young Lions Croatia pruža priliku mladim kreativcima da pokažu svoj talent u borbi za titulu najboljih u nacionalnoj komunikacijskoj industriji. Kao i prethodnih godina, cilj natjecanja je bio istaknuti mlade hrvatske talente i istovremeno naglasiti važnost očuvanja našeg planeta.
U prostorima Zagrebačkoga inovacijskog centra (ZICER) osmišljavala su se rješenja u šest kategorija: Design, Digital, PR, Marketers, Media i Print. U natjecanju je sudjelovalo sto natjecatelja, podijeljenih u parove. Pobjedu u kategoriji PR odnijele su Jelena Ceković i Lara Burazin iz agencije 404, ujedno i dobitnice Grand Prixa. Jelena i Lara su svojom idejom Can winter be in the red osvojile srca žirija, zaslužujući prestižnu nagradu.
FOTO: Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA): Zagrebački inovacijski centar (ZICER)
Osvajanje prestižnog Grand Prixa djevojkama je otvorilo vrata za sudjelovanje na globalnom natjecanju Cannes Young Lions, kao predstavnice Hrvatske.
Osvajanje prestižnog Grand Prixa djevojkama je otvorilo vrata za sudjelovanje na globalnom natjecanju Cannes Young Lions, kao predstavnice Hrvatske.
„Raduje nas da je stručni žiri, sastavljen od vrhunskih profesionalaca, prepoznao naš rad i naš trud, vjerujemo da odluka nije bila laka, što za nas ima još veću vrijednost. Zadatak je bio izazovan, ali tema zaštite okoliša vrlo je inspirativna i pogurala nas je u pravom smjeru.“ – pobjednice Jelena Ceković i Lara Burazin komentirale su svoj uspjeh.
Važno je istaknuti i humanitarni karakter natjecanja, u sklopu kojeg se svake godine razvijaju rješenja za neprofitne humanitarne organizacije ili organizacije civilnog društva. Ovogodišnji klijent Elan je postavio zadatak pod nazivom Protect Our Winters u sklopu kojega su mladi kreativci razvijali rješenja za zaštitu planeta od globalnog zatopljenja.
„Cijelo je iskustvo nadmašilo naša očekivanja, a svaki je sudionik pokazao da u potpunosti razumije našu organizaciju i ponudili su rješenja koja odgovaraju našoj misiji. Cijeli tim Dana komunikacija učinio je ovo neponovljivim iskustvom i duboko smo zahvalni što smo mogli biti dio ovog projekta. Ova suradnja ne samo da je pokazala visoku kvalitetu radova sudionika već je i otvorila vrata inovativnim rješenjima koja će neupitno oblikovati naše buduće pothvate.“ – riječi su predstavnice klijenta, Jordan Wright.
Svečana dodjela nagrada održat će se na Danima komunikacija, 12. travnja 2024. godine. Svi zainteresirani će na prezentaciji finalista i pobjednika, istog tog dana, moći vidjeti i izabrana rješenja. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala.
Čestitke Jeleni i Lari na njihovim izvanrednim postignućima!
OZNAKE:
IZVOR:
HURA PRESS
FOTO:
HRVATSKA UDRUGA DRUŠTAVA ZA TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE (HURA)