MashMe zagrebačka aplikacija pretvara vas u animirani lik
Za razliku od drugih aplikacija, kojima je vrhunac bio fotografiranje korisnika kao animiranih likova, ova aplikacija omogućava snimanje i obavljanje video razgovora u posve novom ruhu!
Za razliku od drugih aplikacija, kojima je vrhunac bio fotografiranje korisnika kao animiranih likova, ova aplikacija omogućava snimanje i obavljanje video razgovora u posve novom ruhu!
MashMe, aplikacija koja je potekla iz Zagreba, u četvrtak, 7. svibnja, započela je svoju kampanju na Kickstarteru te su ubrzo i strani portali prepoznali potencijal ove aplikacije. Nakon dvije i pol godine razvoja aplikacije, MashMe je rekao kako je spreman za izlazak u javnost, no potreban im je zadnji novčani poticaj od zainteresiranih.
Za razliku od aplikacija koje nam dopuštaju da svoje fotografije pretvorimo u animirane likove, MashMe dopušta da se tijekom video razgovora ili snimanja videa korisnik pretvori u animirani lik koji će pričati te gestikulirati sukladno pokretima korisnika. Aplikacija će funkcionirati uz većinu servisa koji nude mogućnost video razgovora, poput Skypea, Hangoutsa i Chatrouletta.
Aplikacija dolazi s nizom animiranih likova i scenarija koji su isključivo 3D, što ovoj aplikaciji donosi još veću kvalitetu, a raznolikost i brojnost samo će se povećavati.
Jedino što će korisnik trebati napraviti jest biti ispred kamere, a MashMe tehnologija pobrinut će se za ostalo. Aplikacija također funkcionira na gotovo svim kamerama, od onih ugrađenih u laptopu do posebnih računalnih, a prepoznaje pokrete i izraze lica te vjerno prikazuje korisnikove emocije kroz niz različitih animiranih likova.
Izbacit će se dvije verzije, jedna namijenjena za kućnu zabavu i nekomercijalnu upotrebu, MashMe Hero, i MashMe Extreme, koji će biti namijenjen stručnjacima te koji može biti poluprofesionalan animacijski alat. Na obje verzije može se istog trena započeti animiranje.
Svrha projekta je olakšavanje običnom korisniku da se zabavi animacijom, jer trenutno postoji niz kompliciranih alata i softvera za koje treba previše godina da bi ih korisnik uspješno savladao.
Niz animiranih likova već čeka korisnike, poput Otto Von Doctricha, ludog znanstvenika, Taco Rexa, koji je spreman za zabavu, Kohaku Otori, koja je strastvena skupljačica čarapa, i A.N.N.I.-ja, robota koji ima problema s ljutnjom.
Zasad se aplikacija razvija kao Windows aplikacija, no uz pomoć Kickstarter kampanje, odnosno skupljenih 70 tisuća dolara, u razvoj će krenuti i s OS X aplikacijom. Ako skupe nešto više od 420 tisuća dolara, osim OS X aplikacije, izradit će i Android te iOS aplikaciju, kao što će i razviti „tvornicu“ animiranih likova pomoću kojih će korisnici sami moći stvarati svoje likove.