Martina Bienenfeld: „Zagreb je jedan od glavnih ambasadora hrvatskog turizma.“
„Zagreb je postao nezaobilazna destinacija na turističkoj karti Europe, što je veliki uspjeh našeg turizma. Možemo reći kako se, zahvaljujući manifestacijama kao što je Advent, Zagreb afirmirao kao jedan od glavnih ambasadora hrvatskog turizma.“ istaknula je na predavanju direktorica TZ-a grada Zagreba.
„Zagreb je postao nezaobilazna destinacija na turističkoj karti Europe, što je veliki uspjeh našeg turizma. Možemo reći kako se, zahvaljujući manifestacijama kao što je Advent, Zagreb afirmirao kao jedan od glavnih ambasadora hrvatskog turizma.“ istaknula je na predavanju direktorica TZ-a grada Zagreba.
Direktorica Turističke zajednice grada Zagreba mr. sc. Martina Bienenfeld na Edward Bernays University Collegeu održala je Masterclass predavanje na temu Turizam u Zagrebu: jučer, danas, sutra. Osvrnula se na razvoj turističke ponude hrvatske metropole u proteklih nekoliko godina. Uz to, predstavila je svoju viziju daljnjeg razvoja turističkog doživljaja u Zagrebu, još snažnije promocije grada, kao i njegovog boljeg pozicioniranja na svjetskoj turističkoj karti.
Gošća predavačica na Bernays Masterclassu rekla je da se u kreiranju zagrebačke turističke ponude poseban naglasak stavlja na destinacijski menadžment i to u uskoj suradnji glavnih aktera turističke industrije, javnog te privatnog sektora.
– Zagreb je postao nezaobilazna destinacija na turističkoj karti Europe, što je veliki uspjeh našeg turizma. Možemo reći kako se, zahvaljujući manifestacijama kao što je Advent, Zagreb afirmirao kao jedan od glavnih ambasadora hrvatskog turizma. – istaknula je na predavanju direktorica TZ-a grada Zagreba.
O tome najbolje svjedoče rezultati ostvareni tijekom Adventa u 2018, kada je zabilježeno 11% više turističkih dolazaka, čak 15% više turističkih noćenja, a veći broj dolazaka i noćenja vidljiv je kod domaćih i stranih gostiju gotovo podjednako. Jednako tako u cijeloj 2018. godini broj dolazaka veći je za 9% (1 402 804), a broj noćenja za 10% (2 521 942) u odnosu na 2017. godinu. Najviše dolazaka u 2018. godini bilo je iz Koreje, SAD-a, Njemačke, Italije i Kine, dok je najviše noćenja bilo iz SAD-a, Njemačke, Italije, Koreje, Bosne i Hercegovine. Uz navedeno prošle godine glavni grad Hrvatske proglašen je Destinacijom godine na Danima hrvatskog turizma te najboljom City Break destinacijom, a nagrade su još osvojili i zagrebački hoteli Esplanade, Westin i The Loop, čime je Zagreb dodatno učvrstio svoju poziciju šampiona hrvatskog turizma.
S obzirom na to da je turizam jedna od najvažnijih gospodarskih aktivnosti u Hrvatskoj, potrebno ga je kontinuirano razvijati te obrazovati kompetentan menadžerski kadar koji će pratiti stalne promjene i nove trendove u turističkom sektoru te biti u mogućnosti brzo i konkretno prilagoditi i kreirati novu ponudu koja će zadovoljiti suvremene turiste i njihove želje i potrebe, istaknuto je na predavanju. Studiji turizma na Bernaysu vezani su uz koncept novih ekonomija i poseban naglasak stavljaju na kreativnost, komunikaciju, brendiranje te novi koncept menadžmenta. Izvode se u bliskoj suradnji s poslovnom i stručnom zajednicom, a to potvrđuju i Masterclass predavanja koja okupljaju stručnjake i znanstvenike s područja komunikacijskog menadžmenta, odnosa s javnošću, turizma i srodnih disciplina te političare, gospodarstvenike i uglednike iz javnog života.
Uz mr. sc. Martinu Bienenfeld neki od dosadašnjih predavača na Bernays Masterclassu bili su političari prof. dr. sc. Vesna Pusić i dr. sc. Miro Kovač, američki kongresnik Chris Smith, britanska zastupnica u Europskom parlamentu Emma McClarkin te aktualni ministri Gari Cappelli i prof. dr. sc. Blaženka Divjak. Organizira ih Bernays, namijenjena su široj publici, a cilj im je potaknuti praćenje i raspravu o važnim društvenim problemima, procesima i trendovima.