Marketing Madness: uvid u aktualne trendove u Hrvatskoj i svijetu iz prve ruke
Najuspješniji marketinški stručnjaci s ovih područja upoznat će sudionike Marketing Madnessa s influencer marketingom, jednim od najvećih trendova u ovome svijetu, a bit će riječi i o opstanku masovnih medija u digitalnom okruženju.
Najuspješniji marketinški stručnjaci s ovih područja upoznat će sudionike Marketing Madnessa s influencer marketingom, jednim od najvećih trendova u ovome svijetu, a bit će riječi i o opstanku masovnih medija u digitalnom okruženju.
Marketing Madness dvodnevna je konferencija interaktivnog karaktera koja povezuje mlade proaktivne individualce željne novih znanja iz područja marketinga i njegove primjene. Njeno će se novo izdanje održati 21. i 22. ožujka s početkom u 10 sati u Kongresnoj dvorani Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.
Konferencija pruža uvid u aktualne trendove koji se primjenjuju u Hrvatskoj i svijetu, a iskustvima najboljih i najuspješnijih profesionalaca razvija ideje za kreativno rješavanje problema. Cilj je njena održavanja sagledati primjenu marketinga kroz različite aspekte poslovanja u obliku dinamičnih predavanja i know-how radionica.
Tijekom prvog dana, dinamičnim panel-diskusijama i interaktivnim predavanjima, posjetitelji upoznaju jedan od trenutno najvećih trendova u svijetu marketinga – influencer marketing, dok je drugi dan posvećen opstanku masovnih medija u digitalnom okruženju. Na kraju svakog dana moći će sudjelovati na radionicama kako bi kroz praktičan rad proširili svoje znanje o navedenim temama.
Ove će godine svoje znanje dijeliti najuspješniji stručnjaci s ovih područja – tako sudionici mogu poslušati predavanja Roberta Petkovića, Martine Gršković, Kiti Ivete, Ive Bolte i brojnih drugih marketingaša. Pridružit će im se i hrvatski influenceri: Jelena Matinović, Marko Medić, Martina Boščić i Maša Zibar.
Budući da je konferencija neprofitnog karaktera, sudjelovanje je besplatno.