LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Novi proizvodi „Ulice snova“

Magdalena Bešker kreirala personalizirane suvenire za jedinstvene uspomene s putovanja

U inovativnoj kolekciji mlade poduzetnice Magdalene Bešker ljepote proživljenog i doživljenog bit će trajno sačuvane kroz jedinstvene suvenire i maštovite sitnice s putovanja.

U inovativnoj kolekciji mlade poduzetnice Magdalene Bešker ljepote proživljenog i doživljenog bit će trajno sačuvane kroz jedinstvene suvenire i maštovite sitnice s putovanja.

Svake godine, a rekordno ove, turisti upoznaju i rado se odmaraju u Hrvatskoj, što je bio više nego dovoljan razlog da iznimno poslovno nadarena poduzetnica Magdalena Bešker (30), vlasnica tvrtke Ulica snova iz Svete Nedelje, ovoga ljeta osmisli cijelu kolekciju suvenira. Kolekcija je namijenjena svima koji dolaze u Hrvatsku, kao i građanima Hrvatske koji otkrivaju krajeve izvan Lijepe Naše, odnosno svima koji putuju i vole putovati. U inovativnoj kolekciji poduzetnice Magdalene Bešker riječ je o uspomenama s putovanja, a cilj je da se ljepote proživljenog i doživljenog trajno sačuvaju kroz jedinstvene suvenire i maštovite sitnice s putovanja.

Ova diplomirana dizajnerica kreirala je te plasirala na tržište Hrvatske, a uskoro i ono globalno, personalizirane magnete, privjeske, naljepnice za kofere te privjesnice. Riječ je o apliciranju omiljenih fotografija s putovanja koje se mogu lako i jednostavno otisnuti i postati vlastiti personalizirani magnet, privjesak, naljepnica za kofer. Od nedavno foto-naljepnice s putovanja mogu se nalijepiti i na multifunkcionalni rokovnik čije se korice mogu u potpunosti personalizirati.

– Često mi je velik problem na putovanju pronaći lijepe magnete za poklon najmilijima, a cijena onih ljepših uglavnom nije baš pristupačna. Tako sam se zapitala zašto ne bih umjesto magneta s motivom, recimo, Eiffelova tornja koji stoji 5 eura, radije imala magnet sa slikom sebe i društva ispred spomenute građevine za svega 3 eura? Zar to nije ljepša uspomena? Ili, ako je riječ o inozemnim turistima, zašto se ne bi fotografirali ispred Dioklecijanove palače u Splitu ili pak amfiteatra u Puli i tako sami kreirali svoje originalne suvenire iz Hrvatske. Tako je nastala nastala ideja za personalizirani magnet, a ostale su se ideje same nadograđivale. – otkriva Magdalena Bešker svoju inspiraciju za nove proizvode njezine tvrtke Ulica snova.

Nije ovo prvi put da mlada poduzetnica Magdalena Bešker u dopadljivom, inovativnom i tržišno traženom proizvodu spaja svoju maštovitost, originalnost i vlastitu ljubav prema poduzetništvu. Mlada vlasnica u pet godina poslovanja svoje tvrtke Ulica snova već je na hrvatsko te regionalno tržište uspješno plasirala nekoliko proizvoda, poput personaliziranih rokovnika, planera i bilježnica prilagođenih svakoj osobi. Prošloga ljeta uspješno je lansirala dva nova branda koja su zaludjela sve koji putuju i rado otkrivaju nove svjetske destinacije - Moj passport etui, posebno dizajnirani omot u bogatom spektru boja, koji je rađen i kao personalizirani suvenir u kojemu čuvamo, nosimo i koristimo putne isprave, kao i Moj dnevnik putovanja (My travel diary), koji je također proglašen originalnim hrvatskim suvenirom.

Magdalena Bešker, koja je i sama poznata kao velika putoholičarka, odlučila je u novoj kampanji za svoje brandove spojiti sadržaje koji je i osobno ispunjavaju i raduju – putovanja, Instagram i iskreno žensko prijateljstvo. U kampanji koju je snimio poznati zagrebački fotograf Zvonimir Ferina, Magdalena je s najboljom prijateljicom Martinom Požgaj nastojala dočarati svoju viziju #instaputovanja te predstaviti nove proizvode omiljene Ulice snova.

O uspješnom studiranju i razvoju karijere na 20. izdanju Festivala studiranja i studentskog života


Svi proizvodi mlade poduzetnice Magdalene Bešker mogu se naručiti putem web shopa, Facebook stranice te na Instagram profilu Moj planer.

FOTO: PR